AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg og min samboer har familie i andre deler av landet og bruker derfor SAS Eurobonus MasterCard daglig når vi handler for å spare opp poeng. Det gjør at vi oftere enn ellers kan besøke familien uten å betale en formue. Vi betaler over til kortet med en gang vi har handlet for å unngå renter osv. Etter jeg bestilte flybilletter med bonuspoeng for 1 1/2 mnd siden har imidlertid poengene stoppet opp. I februar har jeg alene tjent opp 7000 poeng, men det vises ikke på oversikten. Bonus poengene mine står stille men regnskapene viser at jeg har tjent poeng. Logger jeg inn på SAS og skal bestille er heller ikke saldoen oppdatert. Noen mer erfaringer? Anonymkode: 75586...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 4. april 2022 #2 Del Skrevet 4. april 2022 Har du vanlig Eurobonus MasterCard eller Premium? Dersom du har vanlig kan du kun tjene opp poeng på et forbruk på inntil 200 000 NOK i året. Bruker du mer enn det, vil du ikke tjene poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Del Skrevet 4. april 2022 Det er premium ja. Anonymkode: 75586...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Del Skrevet 4. april 2022 Vet ikke hva som har skjedd. Plutselig er alt oppdatert igjen etter flere uker med feil saldo. 🤔 Anonymkode: 75586...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå