AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Hva skal til for nettopp du skal kunne slippe deg helt løs og uten hemninger i sengen? Anonymkode: 3c737...cf6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Tillit, god og åpen kommunikasjon, seksuell tiltrekning og kjemi. - kvinne Anonymkode: e4497...283 6
Fioljenta Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Jeg må være trygg. Både på partneren og meg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Ut i fra tittelen alene skulle jeg skrive "alkohol". Men ja, ja, alkohol funker for sengeaktiviteter og. Til en viss grad Anonymkode: f3385...38b 3
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Latter.. da føler jeg meg trygg, fordi da føler hun seg trygg også🥰 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 Må føle meg attraktiv og trygg, litt alkohol kan hjelpe på dette. Anonymkode: 12841...e7d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 Full tillit til mannen. Press, egoisme og ufinhet ødelegger slikt. Anonymkode: 22f16...0be 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 Jeg må føle meg attraktiv jeg må føle meg trygg på han. Anonymkode: 4e90b...3b5 3
Hr. Aktiv Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg må føle meg attraktiv jeg må føle meg trygg på han. Anonymkode: 4e90b...3b5 Dvs. aldri. Ingen damer føler seg attraktive. De ser alltid noe feil. 2
Pingvinen Skrevet 5. april 2022 #11 Skrevet 5. april 2022 Hr. Aktiv skrev (9 minutter siden): Dvs. aldri. Ingen damer føler seg attraktive. De ser alltid noe feil. Der tar du feil. Hatt noen partnere som har fått meg til å føle meg attraktiv. Hvis ikke de føler det sånn med deg så er du ikke god nok til å få de til å føle seg attraktiv. 4 2
Hr. Aktiv Skrevet 5. april 2022 #12 Skrevet 5. april 2022 Pingvinen skrev (2 minutter siden): Der tar du feil. Hatt noen partnere som har fått meg til å føle meg attraktiv. Hvis ikke de føler det sånn med deg så er du ikke god nok til å få de til å føle seg attraktiv. Da er du den eneste. Kvinner finner alltid feil ved seg selv og om du som mann sier du synes hun er flott så benektes det i den andre enden umiddelbart. 1
Pingvinen Skrevet 5. april 2022 #13 Skrevet 5. april 2022 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Da er du den eneste. Kvinner finner alltid feil ved seg selv og om du som mann sier du synes hun er flott så benektes det i den andre enden umiddelbart. Nei, er ikke eneste. Dette er noe jeg og mine venninner har diskutert oppigjennom. Flere av de har partnere som gjør at de føler seg attraktiv. Jeg har virkelig ikke perfekt kropp, er overvektig. Men har vært i forhold hvor partner har fått meg til å føle meg attraktiv. Så det skjer stadig det 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden): Dvs. aldri. Ingen damer føler seg attraktive. De ser alltid noe feil. Hva vet du om det ? Jeg er i slutten av tyveårene og har aldri følt meg mer attraktiv en det jeg gjør nå. Jeg har funnet en kosthold som funker, trening jeg liker og jeg er strålende fornøyd med min fysiske og mentale helse. Jeg kan selvfølgelig gå ned noen kg, har hengepupper og strekkmerker. Men jeg føler meg attraktiv i mitt nakne jeg. Jeg har hat kjæreste før der tryggheten og den seksuelle kjemien var der, men sex var dårlig for jeg kunne ikke slappe av. Nektet enkelte posisjoner for jeg viste jeg så stygg slik, osv. Jeg tenker ikke slik med min kjæreste i dag. Det er en ikke problem og jeg null problem med slippe meg løs og prøve nye ting med han. Anonymkode: 4e90b...3b5 3
Hr. Aktiv Skrevet 5. april 2022 #15 Skrevet 5. april 2022 Pingvinen skrev (11 minutter siden): Nei, er ikke eneste. Dette er noe jeg og mine venninner har diskutert oppigjennom. Flere av de har partnere som gjør at de føler seg attraktiv. Jeg har virkelig ikke perfekt kropp, er overvektig. Men har vært i forhold hvor partner har fått meg til å føle meg attraktiv. Så det skjer stadig det Den oppfattelsen dere jenter har imellom dere trenger ikke være den samme som det menn dere henger med har. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva vet du om det ? Jeg er i slutten av tyveårene og har aldri følt meg mer attraktiv en det jeg gjør nå. Jeg har funnet en kosthold som funker, trening jeg liker og jeg er strålende fornøyd med min fysiske og mentale helse. Jeg kan selvfølgelig gå ned noen kg, har hengepupper og strekkmerker. Men jeg føler meg attraktiv i mitt nakne jeg. Jeg har hat kjæreste før der tryggheten og den seksuelle kjemien var der, men sex var dårlig for jeg kunne ikke slappe av. Nektet enkelte posisjoner for jeg viste jeg så stygg slik, osv. Jeg tenker ikke slik med min kjæreste i dag. Det er en ikke problem og jeg null problem med slippe meg løs og prøve nye ting med han. Anonymkode: 4e90b...3b5 Det er en erfaring jeg som mann har opparbeidet med iløpet av mitt voksne liv på let etter partner. Det blir sånn at jeg fungerer mere som en psykolog enn en kjæreste og da trekker jeg heller ut pluggen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #16 Skrevet 5. april 2022 Hr. Aktiv skrev (52 minutter siden): Da er du den eneste. Kvinner finner alltid feil ved seg selv og om du som mann sier du synes hun er flott så benektes det i den andre enden umiddelbart. Stemmer ikke. Enkelte menn får meg til å føle meg fantastisk attraktiv, mens andre får en bare til å føle seg fæl uansett hva de sier. Det handler om mannen og god kjemi med ham. Anonymkode: 12841...e7d 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #17 Skrevet 5. april 2022 Par glass vin + rett mann Anonymkode: 6cc2f...d5f 2
Gjest Drigo Skrevet 5. april 2022 #18 Skrevet 5. april 2022 Trygghet i bunn! Det at hun tydelig viser at hun VIL ha meg der og da! Jager på meg!🤪
Gjest Paramount Skrevet 5. april 2022 #19 Skrevet 5. april 2022 Litt alkohol, god atmosfære, begge har fri dagen etter, og noe vi begge gleder oss til i framtiden. Da er alle forutsetninger til stede og himmelen åpner seg for å slippe alle dyriske og vulgære instinkter fri.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #20 Skrevet 5. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Stemmer ikke. Enkelte menn får meg til å føle meg fantastisk attraktiv, mens andre får en bare til å føle seg fæl uansett hva de sier. Det handler om mannen og god kjemi med ham. Anonymkode: 12841...e7d Jeg forstår ikke helt dette. Om man faktisk ikke er attraktiv hva hjelper det om noen som er like lite attraktiv lager hard innsats i å hause deg opp slik at de føler seg bedre med seg selv og får deg på gli? Du blir jo ikke noe mer attraktiv. Er ikke den beste måten å slippe seg løs på bare å SLUTTE Å TENKE så mye? Anonymkode: 6e00b...fe0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå