Gå til innhold

Noen ganger føler jeg meg som en 5 åring følelsesmessig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 30 år og noen ganger (veldig sjeldent) så får jeg 5 åring tendenser. F.eks hvis jeg har ventet på noen en hel dag også avlyser de rett før så føler jeg det samme som jeg følte når jeg var liten og mamma ikke ville kjøpe den bamsen til meg f.eks, eller ikke ville bære meg opp den bakken... får klump I halsen, og steller meg på bakbeina og blir helt på gråten også går det utover andre ting også. Da kan si sånn: javel, går fint :) men foresten så kan jeg ikke komme til helgen fordi ditt og datt (selvom jeg kan) . Blir kjempe fortvila og prøver så hardt jeg kan å skjule det men føler at jeg må få det ut på en eller annen måte alikevel... begynner også å tenke skikkelig destruktivt om alt og synker helt sammen og tenker jeg bare gir opp, gidder ikke noe mer. Og blir sur på alle mennesker som eksisterer. 

Dette er som sagt ekstremt sjeldent! Jeg oppfører meg som regel voksent, men den gangen i blant når disse følelse kommer så klarer jeg ikke helt å styre de og jeg VET at jeg blir helt som en 5 åring i trass og fornærmelse. Og det er veldig irriterende når det skjer og at jeg ikke klarer å skjule det helt heller. Har ikke noe grunn til å være grinete fordi en liten avtale måtte avlyses, eller what ever. De har jo ikke gjort noe slemt og det vi skulle var kanskje bare å ta en kaffe 😑 men det føles ut som at noe kjempe stort og viktig som jeg har gledet meg til i et år har blitt avslyst og at forventninger blir knust! 😅 som regel skjer ikke dette når ting avlyses eller noe sånt, men noen ganger. En blanding av at jeg er lei meg, fornærmet, sviktet, såret, irritert, sur og trassig...

Er det noen fler her som kan oppleve dette en gang i blant ? 

Anonymkode: eb204...348

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, blir tre år emosjonelt av og til. Ser ikke noe galt i å erkjenne hva jeg føler, det er helt i orden så lenge man ikke agerer for mye på disse barnslige følelsene 😅At noen ser at du reagerer gjør vel ikke så mye, er verre hvis du får utbrudd. 

Anonymkode: 62d28...eb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...