AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Dere har nok sett at oftest så er folk i Scandinavia sett på som de gladeste pga våre leveforhold og hvordan vi heldigvis har mer penger og et bedre velferdsstat, men er vi virkelig glade? Bare lurer siden vi er et land som bruker halvparten av året vårt i mørket, vi sier ikke hei til fremmede, smiler så vidt til hverandre, mange som går gjennom skilsmisser når de blir eldre, folk liker feks ikke å sitte nær andre i bussen og ikke engang tenk om å starte en random samtale med folk som de gjør i new york.. Leste et sted at vi er som katter, holder oss unna og sånt. Hvordan klarer vi å være så glade da? Anonymkode: 6312f...20a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Jeg lurer på hvem som har gjort disse undersøkelsene. Jeg vet om folk i fattige land som er sterkt tilknyttet familie og venner, og de ser de små positive tingene i livet. Relativt lykkelige. Ingen jeg kjenner i Norge er lykkelige, det er alltid stress og dritt. Anonymkode: 0ffc4...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Vi er nok kåret til noen av de gladeste folka i verden fordi vi kan le hele veien til NAV… Anonymkode: 18f42...e71 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Jeg kjenner meg lykkelig selv om jeg ikke ønsker å starte en samtale med en random person, eller sitte ved siden av fremmede på bussen/toget/trikken. Jeg kjenner meg også lykkelig selv om strømprisen er høy og drivstoff likeså. Jeg kjenner meg trygg her jeg bor, har en trygg jobb, stort nettverk. Og litt av lykken kommer vel av at vi er like alle mann, ingen av oss vil snakke med fremmede eller sitte ved siden av fremmede. Og at noen kan le hele veien til nav er også en trygghet som gjør folk lykkelige. Anonymkode: 1c4d9...487 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå