Gå til innhold

Har dummet meg ut, ødela relasjonen mellom meg og han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei . Jeg er helt knust. Jeg er så dum. Sykt hva forelskelse kan gjøre, nå får jeg han aldri tilbake. Det var håp, men nå er det ingen håp igjen. Har ødelagt alt mellom meg og han. Så det som skjedde var at jeg dro hjem til en jeg likte på natta, for å sove over. Har kjent han i flere år og vi har vært av å på. Vi hadde sex, etterpå slutta han å svare meg og det tok flere dager før han åpnet det jeg skrev og han svarte ikke. Han ghostet meg rett å slett. Så skrev han at han ville ha kontakt, men at han ikke var klar for ett forhold. Jeg sa at jeg respekterte det , men han fortsatte med å ikke svare. Jeg ble såret, og jeg ble desperat. Helt desperat. Jeg prøvde å kontakte han flere ganger uten svar. Så fikk jeg moren min til å prøve å ringe han, han sa ifra om at det ikke var helt greit. Det var det eneste han sa. Så fikk jeg ett annet familiemedlem til å ringe han flere ganger, og ringte jobb plassen hans der han jobbet. Etter han fant ut det så skrev han en lang Mld om at nå er det over, han skrev fuck det her. Og at jeg aldri skal kontakte han mer. Jeg er så lei meg nå, hvordan skal jeg få han til å ville ha kontakt igjen?

Anonymkode: f10a6...f63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk det han var ute etter dessverre…

Anonymkode: 4830e...599

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts, du har oppført deg som en galning. Man terroriserer ikke andre mennesker på denne måten. La denne mannen får være i fred. 

Anonymkode: 5e743...79a

Ja, jeg vet det selv. Og jeg angrer på at jeg var så dum og desperat. Men at han kan si at jeg aldri skal kontakte han? Jeg savner han bare og bryr meg om han. 

Gjest Geitis
Skrevet (endret)

Du har nok gått litt over stokk og stein her, for å si det forsiktig.

Hvorfor var det så viktig å få tak i denne mannen? 

Det må jo ligge noe i deg som har gjort deg så desperat etter kontakt med denne mannen, kanskje lurt å nøste litt opp i hva som ligger bak før du går inn i ett nytt forhold. 

Endret av Geitis
Mega skriveleif
AnonymBruker
Skrevet

Du har brent den broa. Han ønsker ikke kontakt med deg, da får du ikke ha kontakt med han. La han være, slutt å plag han!

Anonymkode: dd5bd...34f

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei . Jeg er helt knust. Jeg er så dum. Sykt hva forelskelse kan gjøre, nå får jeg han aldri tilbake. Det var håp, men nå er det ingen håp igjen. Har ødelagt alt mellom meg og han. Så det som skjedde var at jeg dro hjem til en jeg likte på natta, for å sove over. Har kjent han i flere år og vi har vært av å på. Vi hadde sex, etterpå slutta han å svare meg og det tok flere dager før han åpnet det jeg skrev og han svarte ikke. Han ghostet meg rett å slett. Så skrev han at han ville ha kontakt, men at han ikke var klar for ett forhold. Jeg sa at jeg respekterte det , men han fortsatte med å ikke svare. Jeg ble såret, og jeg ble desperat. Helt desperat. Jeg prøvde å kontakte han flere ganger uten svar. Så fikk jeg moren min til å prøve å ringe han, han sa ifra om at det ikke var helt greit. Det var det eneste han sa. Så fikk jeg ett annet familiemedlem til å ringe han flere ganger, og ringte jobb plassen hans der han jobbet. Etter han fant ut det så skrev han en lang Mld om at nå er det over, han skrev fuck det her. Og at jeg aldri skal kontakte han mer. Jeg er så lei meg nå, hvordan skal jeg få han til å ville ha kontakt igjen?

Oppførselen din er sjokkerende. Er det første gang du (og familien din) har tråkket over streken på denne måten, eller har du en forhistorie med å være gal stalker? Hjelpes.

Anonymkode: de6bc...20d

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hjelpes...! 

La han være i fred. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg vet det selv. Og jeg angrer på at jeg var så dum og desperat. Men at han kan si at jeg aldri skal kontakte han? Jeg savner han bare og bryr meg om han. 

Det er kjørt. Bare å komme deg videre. Hadde du bare ligget lavt og ikke mast så veldig etterpå, appåtil får familien din til å spørre for deg.., så hadde du kanskje hatt en sjanse i fremtiden. Men nå ser han på deg som en gal person..

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Geitis skrev (1 minutt siden):

Du har nok gått litt over stokk og stein her, for å si det forsiktig.

Hvorfor var det så viktig å få tak i denne mannen? 

Det må jo ligge noe i deg som har gjort deg så desperat etter kontakt med denne mannen, kanskje lurt å nøste litt opp Ingvars det kan være før du går inn i ett nytt forhold. 

Ja jeg likte han veldig godt og det var veldig intimt og nært for meg å åpne meg såpass mye at jeg hadde sex med han. Har ikke hatt sex på flere år, og ligger ikke med noen jeg ikke har følelser for. Og hadde følelser for han. 

Gjest Bullabu
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Snu dine tanker, ved å fjerne han fra ditt liv er du ett steg nærmere det livet du vil ha❤ blokk han

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oppførselen din er sjokkerende. Er det første gang du (og familien din) har tråkket over streken på denne måten, eller har du en forhistorie med å være gal stalker? Hjelpes.

Anonymkode: de6bc...20d

Det er første gangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjørt. Bare å komme deg videre. Hadde du bare ligget lavt og ikke mast så veldig etterpå, appåtil får familien din til å spørre for deg.., så hadde du kanskje hatt en sjanse i fremtiden. Men nå ser han på deg som en gal person..

Ja vet. Ønsker jeg ikke har fått familien til å kontakte han. Da har det kanskje kunne blitt noe. Da har jeg isåfall fått kontakt med han en gang hvis jeg ikke har gjort det her. Hvordan skal jeg få han til å forandre mening? 

Gjest Bullabu
Skrevet

Wow for en empatisk tilbakemelding 

AnonymBruker
Skrevet
Bullabu skrev (1 minutt siden):

Snu dine tanker, ved å fjerne han fra ditt liv er du ett steg nærmere det livet du vil ha❤ blokk han

Jeg vet ikke om jeg klarer å slette/ blokke han, vil bare han skal tilgi meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg få han til å tilgi meg og vise han at jeg angrer og at jeg egentlig ikke er sånn?

Gjest Bullabu
Skrevet

Fjern han  ta, tenk positivt,  nå er du ett steg nærmere det livet du vil ha 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal jeg få han til å tilgi meg og vise han at jeg angrer og at jeg egentlig ikke er sånn?

Det er nok for sent for det. Ta det heller som en erfaring og aldri gå så langt igjen neste gang du møter noen du liker.

Anonymkode: 0ef8b...818

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk liker jakten og at det er spenning. Hadde du ikke kontaktet han hadde han nok blitt ivrig. Mange mannfolk er rare sånn sett.. når de har fått det de vil (veldig mange, ikke alle) , så er de ferdig,  da jakter de et annet sted.

Anonymkode: 828ab...2d7

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig lei meg nå, savner han og angrer på det jeg har gjort. Føler meg så dum og desperat. Har ødelagt alt nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...