AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Jeg er jo mest interessert i folk på min alder, men vil likes fra folk utenfor min aldersgruppe gi meg bedre ELO? Som igjen gjør meg mer synlig blant de jeg faktisk er interessert i? Anonymkode: 256ab...a14
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ELO er? Anonymkode: 0c437...db1 Hvor ofte en profil vises for andre. Anonymkode: d10c1...d3b 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Kjøp tinder gull så er problemet løst Anonymkode: 72eb7...19f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er jo mest interessert i folk på min alder, men vil likes fra folk utenfor min aldersgruppe gi meg bedre ELO? Som igjen gjør meg mer synlig blant de jeg faktisk er interessert i? Anonymkode: 256ab...a14 hvis du har bra bilder, men d kan backfire hvis de sveiper nei på deg. Du kan øke d gradvis og teste. Er du 30 ish kan d funke å dra unge og gamle, men ikke så mange gamle som sveiper på 20. Anonymkode: 5f54e...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå