Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som skal feire julaften på jobb i år?

Fortell gjerne litt om det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer jobber natt til lørdag, fra. ca. 01-11. Er sikkert masse varer å kjøre ut siden det er julaften.

Skrevet

Jeg jobber fra 16 på julaften jeg.. Så dere får sende en tanke eller to til meg når dere goffler innpå med ribbe, pølser og andre julegreier.. :ler:

Skrevet (endret)

Min kjære skal kjøre til nabobyen julaften, som i fjor... Da er han borte fra ca 0800 til 1330.

(han kjører i bud og varetransport-firma)

Jeg skal, som i fjor og i forfjor, ha julevakt på kiosken der jeg jobber. Men er ferdig kl 12, så jula er likevell reddet! Skal ha maten klar til kok/stek så kan jeg begynne når jeg er hjemme, ca 1230... bør holde det :)

Endret av lumina
Gjest Hulderjenta
Skrevet

Skal jobbe tidlig på julaften ja :sur:

Skrevet

Mulig jeg må jobbe formiddagen, men det er værre med mamma..hun må enten jobbe kvelden på julaften eller på nyttårsaften..og på nyttårsaften fyller hun 55.. Så det blir liksom litt trist samme hva hun velger. :sur:

Skrevet

Jeg skal jobbe aften på julaften og formiddag 1. juledag, og gruer meg skikkelig!! Jeg kan ikke noe for det, men jeg er litt selvmedlidende akkurat der... Jeg er ordentlig julete av meg, og denne julaften blir IKKE koselig! Jeg jobber slik at det ikke lar seg gjøre å feire litt jul selv om jeg er på jobb, så jeg synes det blir skikkelig trist i år... Får bare krysse fingre for at det ikke blir så ille som jeg frykter!

Skrevet

Vi har stengt lørdag så jeg slipper heldigvis å jobbe. Hvis julaften hadde falt på en vanlig ukedag ville det vært min tur til å være på jobb fra 8-12 siden jeg slapp sist år.

Skrevet

Må kanskje jobbe på julaften, men ikke lenger enn til klokka 14.00.. Men jeg har et lite håp om at vi stenger hele jula..

Skrevet
Må kanskje jobbe på julaften, men ikke lenger enn til klokka 14.00.. Men jeg har et lite håp om at vi stenger hele jula..

NEI!!!! Ikke gjør det da...pliiis?

;)

Skrevet
NEI!!!! Ikke gjør det da...pliiis?

;)

Haha.. Ok.. Jeg lover at vi ikke skal stenge jula. Men kanskje vi skal stenge kontoret hele jula.. :ler:

Skrevet

håper jeg slipper i år

-jeg jobbe i fjor

-det er min frilørdag

de som jobber jobber vel fra 9-13

Skrevet

Skal jobbe aften-vakt på julaften, og tidlig-vakt 1. juledag.

Helt OK!

Noen må jo ta disse vaktene også!

Jeg har jobbet mange julekvelder, det er selfølgelig ikke den morsomste kvelden å jobbe, - men - sånn er det bare...

Dette var jo noe jeg visste om, da jeg takket ja til jobben for mange år siden, at det kreves at noen er tilstede 24 timer i døgnet, 365 dager i året!

Vi er ikke så mange som jobber der, derfor vil man garantert måtte ta disse vaktene år om annet (jul, nyttår, påske, 17. mai o.s.v.).

Skrevet

Huff, jeg som synes det er grusomt å måtte jobbe når det er "Tre nøtter til Askepott" - også er det folk som jobber på kvelden :tristbla:

Tror ikke jeg skal satse på å bli politijurist likevel... :forvirret:

Skrevet

Jeg slapp unna i år :). Men da blir det min tur neste år. Jobber i en forretning som har åpent fra 9/10-13, så det er vel ikke den verste tiden. Men vil heller jobbe nyttårsaften enn julaften, selv om da er arbeidstiden fra 9/10-15.

Skrevet

de som jobber jobber vel fra 9-13

Nope.

Jeg jobber fra 16.00 på julaften til 08.00 dagen etter :)

Skrevet

på nyttårsaften må jeg jobbe fra 9/10 til 1600.

(det er jobblørdagen min)..

men alle må jobbe på nyttårsaften uannsett liksom

Vi selger jo fyrverkri på jobben.. og da må vi fylle opp med personer som kan jobbe.. (siden det blir noen personner bak disken til å selge fyrverki også)

Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben! Heldigvis slipper jeg ut kl. 17.00, så jeg havner rett i julemiddagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...