AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Etter hektisk arbeidsdag, aktiviteter med barn, middag, lekser, kveldsmat og legging så føler jeg det er påbudt med litt ro og hvile om kvelden. Men nå er det en halvtime siden mannen begynte å stresse med å avslutte kvelden. Jeg står sånn halvveis sjokkert og oppgitt alene på kjøkkenet med mye oppvask, lite som er forberedt til neste dag og føler meg alene. Hva er greia med å stresse seg i seng 20:30? Hvordan ser deres kveld ut? Anonymkode: 443d5...298
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Stresset seg i seng? Det konseptet kjenner jeg ikke til. Har så og si aldri lagt meg samtidig som mannen; han er A-menneske, jeg er B-menneske. Er det sex mannen din vil ha, siden han stresser deg til sengs? I såfall burde han lære at veien til kvinnens kjønnsorgan er gjennom husarbeid. Anonymkode: 180f8...f21 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Hva mener du med å stresse seg i seng? Trodde du med stressing i seng mente stress med å legge barn. Voksne folk pusser da bare tennene og legger seg uten nevneverdig stress. Anonymkode: 69d50...6de 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Stresset seg i seng? Det konseptet kjenner jeg ikke til. Har så og si aldri lagt meg samtidig som mannen; han er A-menneske, jeg er B-menneske. Er det sex mannen din vil ha, siden han stresser deg til sengs? I såfall burde han lære at veien til kvinnens kjønnsorgan er gjennom husarbeid. Anonymkode: 180f8...f21 Tanken slo meg også. Vet han må opp 30 min tidligere enn vanlig, men å legge seg til å sovne før eldste barna har aldri skjedd før. Føles bare veldig feil der jeg sto med mye gjenstående arbeid. Han spurte ikke om å hjelpe til eller gjøre noe, bare maste om at han skulle legge seg. Det er stressende for meg. Anonymkode: 443d5...298
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tanken slo meg også. Vet han må opp 30 min tidligere enn vanlig, men å legge seg til å sovne før eldste barna har aldri skjedd før. Føles bare veldig feil der jeg sto med mye gjenstående arbeid. Han spurte ikke om å hjelpe til eller gjøre noe, bare maste om at han skulle legge seg. Det er stressende for meg. Anonymkode: 443d5...298 Er det alltid sånn? Jeg hadde nok sagt at om han hadde hjulpet til, kunne vi begge lagt oss sammen etterhvert. Ikke alle menn som forstår at de burde hjelpe til, man må si det tydelig til dem. Anonymkode: 180f8...f21
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 Ingen som stresser seg i seng her. Vi gjør som regel unna det som skal gjøres før barnet legger seg, men så har vi bare ett barn da og et mindre hektisk liv høres det ut for. Når barnet er lagt slapper vi av, og begge velger selvsagt egen leggetid selv. Sjelden noen av oss legger seg før 23, det er bare hvis en av oss er ekstremt sliten eller syk. Anonymkode: 83d49...ada
Gjest BethD Skrevet 4. april 2022 #7 Skrevet 4. april 2022 Kommer meg i seng før 21. etter det stresser jeg
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #8 Skrevet 4. april 2022 Vi gjør unna gjøremål før ungene sover så har vi god til etter det før vi legger oss mellom 22-23.30. Anonymkode: 003bf...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå