AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Hei. Har hatt noen uheldige opplevelser knyttet til alkohol. Jeg får totalt blackout og opplever at valgene jeg tar er lite gjennomtenkt. Dette har aldri vært en utfordring tidligere, den eneste endringen jeg kommer på er at jeg nå bruker 20mg citalopram daglig. Har noen erfaringer og dele? Anonymkode: fe58e...df3
Blåjojo Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 Har ikke egen erfaring med det. Men vet at både medikamentet og alkoholen påvirker sentralnervesystemet i kroppen. Og man kan da av og til bli mer ukritisk til hva man foretar seg. Vet ikke om dette gir noen mening?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Det gir jo litt mening. Har lest litt rundt, men opplever at informasjonen jeg finner er veldig varierende. Anonymkode: fe58e...df3
Blåjojo Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det gir jo litt mening. Har lest litt rundt, men opplever at informasjonen jeg finner er veldig varierende. Anonymkode: fe58e...df3 Det er vel generelt ikke anbefalt å drikke alkohol nettopp pga dette. Og for at det er så vanskelig å si noe om hvor mye alkohol hver enkelt tåler før det blir et problem.
Lava Anne Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 Den eneste endringen du kommer på, som om det bare er rusk! Det anbefales jo ikke å drikke på citalopram, cipralex og sikkert mange andre ssri. Jeg drakk på dem, MED MÅTE. Dropp det eller senk mengden.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Hehe, ja, men heldigvis husker jeg ikke halvparten. Fikk tydelig beskjed fra psykiater om å ikke drikke alkohol men gjorde det for det om. Anbefales ikke 😆 Anonymkode: b2b38...6e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå