AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Tidligere sjef har oppgitt til nav at jeg skal ha sluttet 2 uker senere enn jeg gjorde. Dette gjør at jeg taper dagpenger. Så jeg sendte klage og med vedlegg om når min siste dag var, med underskrift fra arbeidssted. Kan det rettes opp i eller teller sjefens informasjon i ettertid mer? Kan det bevises at denne sjefen driver med sabotasje? Anonymkode: fab13...3ef
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Det kommer mest an på når arbeidsgiver meldte deg ut av arbeidstagerregisteret. Om det er feil der så vil jeg tro det er noe du kan klage på, men hvordan det er vet jeg ikke. Jeg ville ringt til NAV i morgen for å sjekke, sånn at du er i forkant. Dette er spørsmål som Kontaktsenteret er eksperter på (ikke NAV der du bor). Ring 55 55 33 33. Anonymkode: bb626...570
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Bør han ikke ha bevis på det? Anonymkode: e2750...77f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bør han ikke ha bevis på det? Anonymkode: e2750...77f Mye rart en sjef kam finne på. Jeg har bevis på når min siste dag var og når man ble enige om det. Hvordan disse datoene nav har, har kommet frem, det aner jeg ikke. Anonymkode: fab13...3ef
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mye rart en sjef kam finne på. Jeg har bevis på når min siste dag var og når man ble enige om det. Hvordan disse datoene nav har, har kommet frem, det aner jeg ikke. Anonymkode: fab13...3ef Jeg er klar over det. En kollega av meg mistet jobb fordi sjefen sa at kollegaen "kom for sent hele tiden". Det stemte ikke. Vi alle visste det. Men...Hun kunne jo ikke bevise at hun kom presis hver dag, så. Hun gadd ikke å kjempe. Anonymkode: e2750...77f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 Merkelig, ring NAV i morgen og forhør deg. Har du mottatt noe som helst skattepliktige penger fra bedriften som kan være en forklaring? Sluttpakke eller lignende? Anonymkode: db07c...736
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #7 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Merkelig, ring NAV i morgen og forhør deg. Har du mottatt noe som helst skattepliktige penger fra bedriften som kan være en forklaring? Sluttpakke eller lignende? Anonymkode: db07c...736 Nei, ingenting. Jeg fikk kun betalt for det jeg faktisk jobbet. Anonymkode: fab13...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå