AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Del Skrevet 4. april 2022 Hvilke oliven synes du er best? Er så lei av å kjøpe oliven og finne ut at de er kjipe. Jeg foretrekker de med stein, men fylt går også fint så lenge det ikke er chili 😅 (kjøpte feil en gang, trodde det var paprika 😂) Anonymkode: 464b4...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 4. april 2022 #2 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg leter også etter gode oliven. Har til og med søkt rundt på nett for om det kanskje er mulig å få kjøpt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Del Skrevet 5. april 2022 Amossa skrev (14 timer siden): Jeg leter også etter gode oliven. Har til og med søkt rundt på nett for om det kanskje er mulig å få kjøpt der. Er rart det skal være så vanskelig! Jeg kjøper kilovis når det europeiske matmarkedet er i byen (så... to ganger i året), men finner ingen i butikk som er like gode som de. De fleste er kjipe i konsistensen og smaker bare saltlake. Anonymkode: 464b4...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Del Skrevet 5. april 2022 Disse er min favoritt: https://www.instagram.com/p/CZUuCgfJAQo/ Anonymkode: c7e71...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 5. april 2022 #5 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er rart det skal være så vanskelig! Jeg kjøper kilovis når det europeiske matmarkedet er i byen (så... to ganger i året), men finner ingen i butikk som er like gode som de. De fleste er kjipe i konsistensen og smaker bare saltlake. Anonymkode: 464b4...561 Takk for tipset! Her er lokalt matmarked, men jeg har sett at det også står utlendinger og selger varer. Kanskje de har oliven der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Del Skrevet 5. april 2022 Vi har en Tyrkisk grønnsaksbutikk her, og de selge nydelige grønne oliven marinert i hvitløk og koriander eller persille og chili (over disk) Anonymkode: 874fb...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 13.25): Er rart det skal være så vanskelig! Jeg kjøper kilovis når det europeiske matmarkedet er i byen (så... to ganger i året), men finner ingen i butikk som er like gode som de. De fleste er kjipe i konsistensen og smaker bare saltlake. Anonymkode: 464b4...561 Kjøp på internasjonale grønnsaksbutikker. De ligger ikke i saltlake Anonymkode: 7d6d2...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #8 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 13.31): Disse er min favoritt: https://www.instagram.com/p/CZUuCgfJAQo/ Anonymkode: c7e71...020 Hvor kjøper du disse? Anonymkode: 464b4...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Del Skrevet 9. april 2022 Disse er min favoritt for tiden, har prøvd det meste i vanlig butikk. Selges på meny 👍 https://www.oluf.no/oliven-fersk-u-sten-provence-150-g Anonymkode: db44f...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #10 Del Skrevet 9. april 2022 Pesto oliven fra Oda er gode. Kjøper ellers fra innvandrerbutikk Anonymkode: 8d30d...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå