Gå til innhold

Han jeg dater snakker om at sexlivet med exen var håpløst, fordi det var så vondt for henne....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sier rett ut at forholdet var rævva med eksen, selvsagt pga en hel del ting, men han trekker frem at "hun hadde så vondt under samleie, det ble for trangt liksom"...

Er dette kamuflert "skryt" av seg selv, at han er "stor" der nede liksom? Jeg skjønner ikke hva som ellers er greia med å dele slikt....

Anonymkode: f14fd...74d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sier rett ut at forholdet var rævva med eksen, selvsagt pga en hel del ting, men han trekker frem at "hun hadde så vondt under samleie, det ble for trangt liksom"...

Er dette kamuflert "skryt" av seg selv, at han er "stor" der nede liksom? Jeg skjønner ikke hva som ellers er greia med å dele slikt....

Det skal sies at vi ikke har hatt sex, vært intime, derfor jeg mistenker at han "skryter"....Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende det var snikskryt ja. Eller så kan det hende at hun hadde et reelt medisinsk problem, for eksempel vaginisme eller vulvodyni. Jeg synes uansett ikke at det er fint å utlevere eksen sånn, nei.

Anonymkode: 94465...ac9

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

TS, hva forventer du å få av svar?

Om han har den største dingsen mellom beina på denne siden av jordkloden, eller om han skryter på seg? 

Hvordan skal vi vite det?

🙄

Anonymkode: f3db2...a29

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

umodent tematikk å i det hele tatt ta opp i prat med potensiell ny partner. med mindre dette er en tenåring da, men selv blant tenåringer er det mange som er bedre enn dette.

Anonymkode: 3980e...8ae

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at han er dårlig i senga, og ikke klarte å få henne tent nok. 

Anonymkode: fda3e...3ec

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare gitt beskjed om at jeg ikke var interessert i å høre om det.

Anonymkode: b8e92...07f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er en uting å diskutere tidligere partnere/ sexliv med nye kjærester. Når et forhold tar slutt legger man selvfølgelig lokk på den intime delen man delte med den personen, uansett hvor godt eller dårlig den siden av forholdet var. Hvis en mann så mye som nevner noe sånt til meg om tidligere kjærester, er det spikeren i kisten straks. Det er usmakelig hvis han blir for detaljert - om det er snikskryt eller hva han prøver å få frem med slike utleveringer.

Anonymkode: bc011...b2b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Får fnatt av folk som utleverer ekskjærester og snakker dem ned. Det er et rødt flagg i min bok.

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det er sant eller ikke, så turn-off å ta det opp med deg? Utlevering av andres privatliv er skikkelig kjipt gjort, jeg hadde skygget unna hele fyren.

Anonymkode: 806c3...b53

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor i all verden snakker han om henne? 🤔 Høres ikke ut som han er helt ferdig, om hun er et tema på date. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

🚩

• Liker 2
Gjest mariama
Skrevet

Ufint og en tegn på umodenhet/manglende respekt for tidligere partner.

Hadde ikke giddet mer. I tillegg til det opplagt røde flagget i at han deler dette med deg, er han mest sannsynlig dårlig eller i verste fall hensynsløs i sengen. 

Skrevet

Hadde noen jeg datet snakket om tidligere partnere og sex hadde det hvert et evig rødt stort flag og jeg har ikke mange av de. 

enten det er skryt eller dritt så snakker man ikke om andre før man er i en seriøs relasjon dvs hvert sammen noen år der det er mer normalt å kanskje dele sånt.

Skrevet

En mann som deler slike private ting ville ikke jeg datet. Da hadde det vært min tur neste gang. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...