Gå til innhold

Han jeg dater har mikropenis...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har møtt verdens fineste fyr! Han er smart, virker oppegående, selvstendig. Vi har mange like interesser og han er virkelig en flott fyr!

Vi har møttes over flere uker og tatt det veldig rolig, ikke noe sex eller slikt og jeg ble derfor noe overrasket når vi for første gang sov sammen i natt. Det ble ikke sex, men kosing. Jeg trodde han ikke ble kåt av situasjonen ettersom jeg ikke kjente noe til.. den og prøvde å komme borti. Det viste seg at den trolig er veldig liten, kjente iallfall det ut av hva jeg kom borti. 

Dette har jeg tekt på i hele dag og jeg føler meg som filmen verdens verste menneske. Hva skal jeg gjøre her? Hjelp meg!!

Jeg syns så klart det er rart? Hvis han virkelig har mikropenis eller hva det heter. Men er det fair å dumpe noen for det? Jeg er veldig usikker og føler meg faktisk slem oppi dette..

Anonymkode: 33bc0...78c

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1571060-han-jeg-dater-har-mikropenis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du vil jo åpenbart ikke være med han på grunn av dette så hvorfor skal du ikke dumpe han? Slem? Ja, men det er du uavhengig av hva du gjør videre. Om du dumper han kan han i hvertfall finne seg noen andre.

Anonymkode: 3fb7f...475

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har møtt verdens fineste fyr! Han er smart, virker oppegående, selvstendig. Vi har mange like interesser og han er virkelig en flott fyr!

Vi har møttes over flere uker og tatt det veldig rolig, ikke noe sex eller slikt og jeg ble derfor noe overrasket når vi for første gang sov sammen i natt. Det ble ikke sex, men kosing. Jeg trodde han ikke ble kåt av situasjonen ettersom jeg ikke kjente noe til.. den og prøvde å komme borti. Det viste seg at den trolig er veldig liten, kjente iallfall det ut av hva jeg kom borti. 

Dette har jeg tekt på i hele dag og jeg føler meg som filmen verdens verste menneske. Hva skal jeg gjøre her? Hjelp meg!!

Jeg syns så klart det er rart? Hvis han virkelig har mikropenis eller hva det heter. Men er det fair å dumpe noen for det? Jeg er veldig usikker og føler meg faktisk slem oppi dette..

Anonymkode: 33bc0...78c

Det er jo tydelig at det er kun pikken som betyr noe for deg. Dump han, så han kan finne en kvinne som liker ham for den han er. Siden han er verdens fineste, passer du ikke sammen med ham. 

Anonymkode: 34da0...3af

• Liker 21
  • Nyttig 5
AnonymBruker

Nå er det jo slik at kvinner måler menn ut fra penisstørrelsen. Stor penis = ekte mann. Små penis = taper. Om han har liten (ikke sikkert det er micropenis engang), og du krever normal til stor, må du jo dumpe han

Anonymkode: f5ef5...18a

• Liker 3
  • Nyttig 3

Det er fullstendig feil at størrelsen skal ha så mye å si. Skjeden tilpasser seg penisen. 

Om jeg skulle brydd meg, så hadde jeg foretrukket en liten penis. Med stor penis tenker jeg han hadde utvidet meg, i stedet for en liten.

Endret av exictence
  • Liker 6

Annonse

Gjest Porstarmax
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo tydelig at det er kun pikken som betyr noe for deg. Dump han, så han kan finne en kvinne som liker ham for den han er. Siden han er verdens fineste, passer du ikke sammen med ham. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags seksualundervisning får man i dag? Du vet svært lite om penisen basert på slapp tilstand. Spesielt når du "kom borti" noe også. 

Anonymkode: 82a2c...c0f

Skjønner din frustrasjon , men tenk hvor vanskelig dt er for han,men det reklamere så mye om å få større pikk på noen mnder

Men veit ikke om det er oppskrytt da?

Endret av Porstarmax
Skrivefeil
AnonymBruker
exictence skrev (2 timer siden):

Det er fullstendig feil at størrelsen skal ha så mye å si. Skjeden tilpasser seg penisen

Om jeg skulle brydd meg, så hadde jeg foretrukket en liten penis. Med stor penis tenker jeg han hadde utvidet meg, i stedet for en liten.

Du har tydeligvis ingen erfaring med en mikropenis. Det er ganske stor forskjell på en liten penis, og en mikropenis. Sistnevnte kan være på størrelse med halve lillefingeren din.

ts: noen menn klarer faktisk å kontrollere penisen, slik at den ikke skal bli stiv når det ikke er forventet med sex

(hvis han har en ekte mikropenis, så skjønner jeg godt at du går videre til neste, hvis sex er viktig for deg.)

Anonymkode: aeba1...ae9

• Liker 19
AnonymBruker

Mye noldussvar her. 

Det er helt greit å ha en preferanse for penisstørrelse, og reagere med skuffelse. Og det er ingen vits å være sammen med folk man ikke er tiltrukket av. Penis er del av pakken.  Skal ærlig innrømme at dette har skjedd meg. Jeg avsluttet relasjonen. Og dersom du ønsker dette, så kan du. Du trenger ikke fortelle han hvorfor, du kan rett og slett si at det var fint å bli kjent, men du føler ikke noe connection. Behøver ikke være så vanskelig.

Ønsker deg lykke til ❣️ 

Anonymkode: 065ff...963

• Liker 16
AnonymBruker
exictence skrev (3 timer siden):

Det er fullstendig feil at størrelsen skal ha så mye å si. Skjeden tilpasser seg penisen. 

Du forstår ikke biologi. Sjeden har begrensinger. Er penis på størrelse med en finger, er det ikke noe "tilpasning" for dette. 

Anonymkode: 065ff...963

• Liker 15

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du har tydeligvis ingen erfaring med en mikropenis. Det er ganske stor forskjell på en liten penis, og en mikropenis. Sistnevnte kan være på størrelse med halve lillefingeren din.

Du har heller ingen erfaring her, skjønner jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
exictence skrev (3 timer siden):

Nja… skjeden tilpasser seg penis til en viss grad. 

Ts: Om sex med normal til stor penis er viktig for deg, så er du ikke slem som dumper han. Jeg kan godt forstå deg, sex er viktig for meg også. 

Det er jo ikke noe slemmere å dumpe noen for penisstørrelser, enn de fleste andre grunner til å dumpe noen. Enten det er fordi de har hengepupper og strekkmerker etter graviditet, snakker rart, har en uvane som irriterer; som å smatte eller bite negler, er overvektig osv… 

Anonymkode: e10f8...6e2

• Liker 5
AnonymBruker

Men er du helt sikker på at det er i erigert tilstand, da? Min samboer har en såkalt 'grower'. I slapp tilstand ser den ikke akkurat stor ut, men i erigert tilstand er den blant de større jeg har hatt, i alle fall. 

Anonymkode: f398a...b56

• Liker 8
Annonse

jeg datet en som viste seg å faktisk ha en ekte mikropenis 🙈 Som en tommel når den var hard. Men går jo ann å jokke på en tommel og x) det blir ikke det samme, men sex er ikke bare penetrering, så kanskje det går bra! Siden du bare «kom borti» så vet du nok ikke helt hvordan den egentlig er.. 

• Liker 2
AnonymBruker

Det kan jo være at han ikke var skikkelig stiv… mange kan ha skikkelig små peniser i slapp tilstand som blir ganske så store når de blir stive. Jeg trodde mannen min var skikkelig liten da jeg så han naken første gang og penisen var ganske liten. Hadde nettopp nakenbadet i havet, hjalp nok ikke på med iskaldt sjøvann heller… men jammen det fikk jeg meg en positiv overraskelse første gang vi hadde sex! Den var definitivt ikke liten. 

Greit nok så har han ikke den største jeg har sett, men den er mer enn stor nok til meg. Og det er ikke bare størrelse og utseende det kommer an på heller, men hvordan han kan å bruke den. 

Min teori er at de med mindre peniser er bedre elskere pga de jobber med det de har fått utdelt, mens de som har svære pikker tror at størrelsen er nok og det holder med inn og ut uten noe særlig forspill eller variasjon 

Anonymkode: 10b9c...7dd

• Liker 8
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...