Gå til innhold

singel og ensom

Gjest sjura

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så ensom, og savner noen å elske. Hva skal jeg gjøre med det?Har vært på byen, men finner aldri noen...Hvor skal jeg finne dem? Er det flere som har det slik som meg?Hvordan skal man få en mann til å bli oppmerksom og interessert i en? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også grublet på dette. Og funnet ut at man kan gå på byen hver bidige helg (og ukedag) i mange år uten at noe skjer. Helt til man AKTIVT søker oppmerksomhet!

Jeg tror det som skiller dem som får kontakt fra oss andre, er at de er flinkere til å bruke øynene. Man må nok bruke øyenkontakt, og smile, til folk! Vise at man er åpen for kontakt, slik at folk ikke tror de blir avvist momentant dersom de nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å gå på byen hvor folk ofte er fulle og litt desperate, kan du jo prøve å ta opp en hobby istedet? Det fungerte i hvert fall for meg! Jeg hadde gitt opp å finne noen og meldte meg på et kreativt skrivekurs for å få tankene over på noe annet. Der var det en hyggelig kar, og vi ble sammen på avslutningsfesten :) Vi er sammen ennå, nesten et år senere. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
I stedet for å gå på byen hvor folk ofte er fulle og litt desperate, kan du jo prøve å ta opp en hobby istedet? Det fungerte i hvert fall for meg! Jeg hadde gitt opp å finne noen og meldte meg på et kreativt skrivekurs for å få tankene over på noe annet. Der var det en hyggelig kar, og vi ble sammen på avslutningsfesten :) Vi er sammen ennå, nesten et år senere.  :hjerte:

Hvis å gå ut på byen og ha det gøy er litt desperat, hva er da å melde seg opp i et kurs for å finne en? Veldig, vil jeg si, uten at det nødvendigvis trenger å være negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...