Gå til innhold

Han sa han hadde lyst til å kysse meg, og jeg responderer helt korka....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på en date i helgen. Etter å ha vært ute og spist, dro vi hjem til meg. "Dessverre" har jeg to sofaer med bord mellom, og ikke en stor man kan slenge seg begge to i....så vi satt der i hver vår sofa og pratet og kikket på hverandre. 

Vi kom inn på en del emosjonelle tema og det var så fint. Plutselig kikker han på meg med store, bambiøyne og sier "Jeg har så lyst til å kysse deg"....Og det var liksom sånn fra andre siden av bordet, liksom. Hele meg verker etter at han skal kysse meg, men jeg fikk ikke ut et eneste smart ord å si. Ikke beveget jeg meg over til hans sofa heller. Jeg satt bare der og sa "oi". Det var liksom det jeg klarte trøkke ut. OI!!!! Noe så korka. 

Så skiftet jeg tema. Har aldri følt meg så dust og han må ha følt seg fryktelig avvist. 

Sånn til en annen gang (ja han har spurt om å se meg igjen!!!) og hvis vi sitter der i hver vår sofa og han sier noe slikt igjen, hva gjør jeg da? Jeg må lære av dette. Hva kunne jeg sagt eller gjort?

Og er det helt unaturlig å sette seg i samme tre-seter liksom? Sitte sånn mot hverandre med beina oppi, liksom? eller blir det rart å gjøre det, mer naturlig å sitte i hver sin sofa...? jeg vetta søren, men har lyst på noen tanker og råd her. 

Anonymkode: cf715...7e9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sett deg ved siden av han eller på fanget hans, da trenger du ikke å si noe

Anonymkode: 5ea82...e74

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes veldig kleint ut. Høres ut som en player, hold deg unna

Anonymkode: 42f26...ac3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

sett deg ved siden av han eller på fanget hans, da trenger du ikke å si noe

Anonymkode: 5ea82...e74

Du mener jeg skulle satt meg i samme sofa som han fra starten av ? Eller at jeg skulle gått over til han?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er ingen player. Han er en hedersmann. En prest faktisk. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ikke si som sant er at han også er voldtektsmann? 

Anonymkode: 43531...fd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Hei jeg har så lyst å kysse deg"  - Hei jeg vil ha sex med deg, Hei der voldtok jeg deg. Tydelig agrevient holdning av TS her. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at du er skuffet over din egen reaksjon. Men for å være helt ærlig, synes jeg det var en litt teit ting av ham å si også. Det er vanskelig å svare noe fornuftig på et slikt utsagn. Han kunne i hvert fall gjort det om til et spørsmål, slik at du hadde muligheten til å svare ja (eller nei).

Neste gang kan du jo spørre om du kan kysse ham?

Anonymkode: d3ede...24f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor ikke si som sant er at han også er voldtektsmann? 

Anonymkode: 43531...fd4

😄👍

Skrevet

Hehe. Måtte le😂 sitter sikkert i samme situasjon i morgen når jeg skal ha en på besøk😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

"Hei jeg har så lyst å kysse deg"  - Hei jeg vil ha sex med deg, Hei der voldtok jeg deg. Tydelig agrevient holdning av TS her. 

Hva? jeg har ikke snakket om sex eller voldtekt? Skjønner ikke utspillet ditt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad han ikke tente på huset også.  

Seriøst; gjør dette til et tema når du snakker med ham neste gang. Si akkurat det du har skrevet her, om hva som gikk gjennom hodet på deg, det om sofaen, hvor dere sitter, og hvordan dere tar det igjen neste gang. En voksen mann, og i hvertfall en prest, vil sette veldig pris på en slik metadiskusjon rundt datingen.  Det er en god måte å komme i dybden hos hverandre. 

Anonymkode: c95ec...c4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (3 minutter siden):

Hehe. Måtte le😂 sitter sikkert i samme situasjon i morgen når jeg skal ha en på besøk😅

Lykke til :) kom opp med noe lurt i forkant, så du ikke tabber deg ut slik som meg ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vær glad han ikke tente på huset også.  

Seriøst; gjør dette til et tema når du snakker med ham neste gang. Si akkurat det du har skrevet her, om hva som gikk gjennom hodet på deg, det om sofaen, hvor dere sitter, og hvordan dere tar det igjen neste gang. En voksen mann, og i hvertfall en prest, vil sette veldig pris på en slik metadiskusjon rundt datingen.  Det er en god måte å komme i dybden hos hverandre. 

Jeg har tenkt det samme, men kanskje blir det litt too much? Eller kanskje er det best å være helt ærlig? Jeg vet ikke helt, men vurderer det du sier her. 

Men....ja jeg vet jeg er helt ute å kjøre...for syns du jeg skal sette meg i samme sofa som han eller skal vi sitte hver for oss, som i helgen? uff, det er så lenge siden jeg har datet, vært i et langt forhold og føler meg så lost....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg skjønner godt at du er skuffet over din egen reaksjon. Men for å være helt ærlig, synes jeg det var en litt teit ting av ham å si også. Det er vanskelig å svare noe fornuftig på et slikt utsagn. Han kunne i hvert fall gjort det om til et spørsmål, slik at du hadde muligheten til å svare ja (eller nei).

Neste gang kan du jo spørre om du kan kysse ham?

Anonymkode: d3ede...24f

Ja det ble litt rart liksom, men det så ut som han var veldig i sin egen boble da han sa det, og det gnistret av øynene hans, som om han sa det han tenkte der og da. Ja kanskje jeg skal spørre neste gang? det var lurt :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

som om han sa det han tenkte der og da. Ja kanskje jeg skal spørre neste gang?

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har tenkt det samme, men kanskje blir det litt too much? Eller kanskje er det best å være helt ærlig? Jeg vet ikke helt, men vurderer det du sier her. 

Men....ja jeg vet jeg er helt ute å kjøre...for syns du jeg skal sette meg i samme sofa som han eller skal vi sitte hver for oss, som i helgen? uff, det er så lenge siden jeg har datet, vært i et langt forhold og føler meg så lost....

Han er trolig vant til å si det han tenker. Problemet for oss andre, er at hvis det ikke slippes ut med det samme, så begynner vi å overtenke. Det skyldes den overdrevne selvbevisstheten, som skal sparke oss i leggen, og si "hva tenker han om meg, hvis jeg sier det høyt?". 

De som greier legge av seg dette, og bruker direkte tale, samt snakker om hvorfor de sier sånn og sånn, når mye fortere fram hos andre mennesker.  De jeg kjenner, synes at sånt er forfriskende og herlig å forholde seg til, i stedet for hinting og gjetting. 

Neste gang dere møtes, så synes jeg du skal legge armene rundt ham, og trekke ham inn til et kyss, som første hilsen. Tør du ikke det, så sett deg for guds (og prestens) skyld ved siden av ham.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår svaret ditt jeg, og hadde nok svart noe lignede selv. Som noen andre her skrev, så hadde det vært bedre hvis han spurte.

Anonymkode: c942a...091

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er trolig vant til å si det han tenker. Problemet for oss andre, er at hvis det ikke slippes ut med det samme, så begynner vi å overtenke. Det skyldes den overdrevne selvbevisstheten, som skal sparke oss i leggen, og si "hva tenker han om meg, hvis jeg sier det høyt?". 

De som greier legge av seg dette, og bruker direkte tale, samt snakker om hvorfor de sier sånn og sånn, når mye fortere fram hos andre mennesker.  De jeg kjenner, synes at sånt er forfriskende og herlig å forholde seg til, i stedet for hinting og gjetting. 

Neste gang dere møtes, så synes jeg du skal legge armene rundt ham, og trekke ham inn til et kyss, som første hilsen. Tør du ikke det, så sett deg for guds (og prestens) skyld ved siden av ham.  

Tusen takk for et flott svar. Ja, jeg er enig med deg, det ER forfriskende med slike som våger si ting rett ut og man slipper lure eller gå rundt grøten. Jeg er derimot litt mer forsiktig av meg og ble nok litt satt ut. jeg kommer aldri til å våge å møte han med et kyss, men å sette meg ved siden av han, ja det kan jeg. Han kommer om noen dager til meg igjen....søren og at det bordet står mellom oss....men jeg kan våge å sette meg i samme sofa, men....da vet jeg at jeg kommer til å forklare en hel masse...."bla bla bla, syns det er hyggeligere å sitte litt nærmere " eller noe i den duren....sukk, at det går an å være så usikker som meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forstår svaret ditt jeg, og hadde nok svart noe lignede selv. Som noen andre her skrev, så hadde det vært bedre hvis han spurte.

Anonymkode: c942a...091

Takk. Ja, jeg ble bare så satt ut....hva svarer man liksom....Han burde ha spurt, helt enig. For det ble så opptil meg, liksom....

Skrevet

Jeg hadde sett på ham og smilt, møtt blikket hans, ikke sagt noe, ventet på at han skulle ta neste skritt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...