AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 jeg spurte for en uke siden om en annen ansatt kan gå mitt skift en dag denne uken, sjefen svarer da ja og at det e greit. nå har en ansatt blitt sykemeldt men jeg har selv ikke mulighet til å ta denne vakten da det va greit, og jeg har en avtale jeg ikke kan endre. men sjefen sier at det er den som originalt sto på planen sitt ansvar, men når jeg og hun fikk godkjent vaktbytte er det ikke da hun som står på vakten nå sitt ansvar? Anonymkode: f80b5...64b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Har du det skriftlig? Anonymkode: 4e2ba...df1
Laraa Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Er du fagorganisert? I såfall kan du høre med dem. Husker at vi hadde et slik tilfelle på jobb og dessverre endte det med at kollegaen min ble beordret tilbake og møtte opp etter å avlyst avtalen sin. Jeg er usikker på om det er lov. Det er derfor jeg sier at du bør sjekke med Fagforbundet
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Har sjefen godtatt vaktbytte faller ansvaret på sjefen. Bare å kjøre TV på saken Anonymkode: acb71...a1e 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 Derfor man bør fylle ut bytteskjema,så man har det skriftlig.. Anonymkode: ff4e0...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå