Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann på 26 her som er håpløst forelsket i ei jente på 24. tenker på henne hver dag og treffer henne via felles hobby en gang i uka. Jeg smugtitter på henne hele tiden, men gjør ikke noe for å insje til noe, ettersom hun er utadvendt og sosial, mens jeg er sjenert, noe som gjør at hun er langt over min liga. Det var forelskelse fra første blikk fra min side da jeg traff henne for snart 2 år siden og merker at jeg ikke holder ut å ha det sånn lengre. Jeg vil slutte å være forelsket i henne, slutte å drømme å noe som aldri blir en realitet. Noen som kan hjelpe en stakkar??

Anonymkode: 7389b...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mann på 26 her som er håpløst forelsket i ei jente på 24. tenker på henne hver dag og treffer henne via felles hobby en gang i uka. Jeg smugtitter på henne hele tiden, men gjør ikke noe for å insje til noe, ettersom hun er utadvendt og sosial, mens jeg er sjenert, noe som gjør at hun er langt over min liga. Det var forelskelse fra første blikk fra min side da jeg traff henne for snart 2 år siden og merker at jeg ikke holder ut å ha det sånn lengre. Jeg vil slutte å være forelsket i henne, slutte å drømme å noe som aldri blir en realitet. Noen som kan hjelpe en stakkar??

Høres deilig ut også, da :)

Det kommer jo ikke til å skje noe med mindre du tar initiativ. Hva med å foreslå en kaffe/gåtur/et eller annet etter neste hobbytreff? Trenger jo ikke være full date med middag etc. første gang, det kan bli litt kleint. Du merker vel på reaksjonen hennes om det er noe som helst å bygge videre på. Er hun bare litt unnvikende kan du jo prøve igjen en annen gang. Lykke til! 😍

AnonymBruker
Skrevet
Alauda skrev (12 minutter siden):

Det kommer jo ikke til å skje noe med mindre du tar initiativ. Hva med å foreslå en kaffe/gåtur/et eller annet etter neste hobbytreff?

Kvinner synes det er nedlatende om menn under deres liga kommer å prøver seg. 

Anonymkode: 66011...a8f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Høres ut som at du snakker av personlig erfaring? Det er ihvertfall ikke min erfaring.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør om hun være med på et eller annet. Kaffe, øl etc.

Om du ikke hopper i det, så blir det bare ronking og så finner hun plutselig en annen!

Anonymkode: e5dd9...6e6

Skrevet

Jeg møter en mann på samme måte som du beskriver. Mistenker at han tenker som deg. Mulig han ikke tør å ta skrittet fordi han på forhånd tenker at det ikke kan bli oss to. 

Jeg er interessert, men vil heller ikke snakke med ham om det. Så det blir vel sannsynligvis dessverre ikke noe videre med oss.

Hadde han sagt at han hadde følelser for meg, ville jeg bygd videre på det og sett. Synd han ikke tør.

Hvorfor vil du ikke ta sjansen og se? 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke min erfaring. I den grad man deler nn folk i ligaer, også det er ukjent for meg.

Endret av Alauda
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (22 timer siden):

Jeg møter en mann på samme måte som du beskriver. Mistenker at han tenker som deg. Mulig han ikke tør å ta skrittet fordi han på forhånd tenker at det ikke kan bli oss to. 

Jeg er interessert, men vil heller ikke snakke med ham om det. Så det blir vel sannsynligvis dessverre ikke noe videre med oss.

Hadde han sagt at han hadde følelser for meg, ville jeg bygd videre på det og sett. Synd han ikke tør.

Hvorfor vil du ikke ta sjansen og se? 

Jeg snakket masse med henne på bussen i går, jeg tok initiativ til å slå følge hjem. Skikkelig stolt av meg selv…. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg snakket masse med henne på bussen i går, jeg tok initiativ til å slå følge hjem. Skikkelig stolt av meg selv…. 

Så fint og hyggelig av deg. Ta sjanse og foreslå å gjøre noe sammen, gå en tur f.eks? Be henne hjem på middag, det vil hun sikkert sette stor pris på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 16.23):

J 19 her. Hvorfor er det nedlatende? Du får jo personer til å bli mer usikker når du skriver sånt. Synest det er innafor når de er rundt samme alder, det er jo ikke en gammel gris som skal prøve seg. 

Anonymkode: eec39...9e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan med å lese dette du skriver slå fast at dette er en dame du ikke har sjangs på. Hun er nok i første omgang langt mere attraktiv enn deg, og det eneste du vil oppnå er å havne i friendzone det sekundet du introduserer deg. Hadde hun synes du var attraktiv nok for henne hadde du merket det. 

At du er i midten av tjueårene og har siklet etter samme dame i to år sier meg at du er ganske så beta og ikke en som hverken har dametekke eller en som jenter legger merke til. Da bør du ikke sikte deg inn på jenter som er milevis forbi deg. Finn deg noen på ditt eget nivå selv om du må svelge kamelen med at de ikke er noe deilig.

Anonymkode: 3c75a...4eb

AnonymBruker
Skrevet

Beklager at jeg spør, men er det du som spiller i samme sjakklubb som henne ...?

I så fall fikk du mange tips i denne tråden hva henne angår, og selv om det ikke var deg som skrev denne tråden, er den likevel verdt å lese:

Anonymkode: acbaa...f21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...