AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 I dag har jeg blitt oppringt flere ganger av stadig nye numre. Det begynte på torsdag, og jeg ble også oppringt av nytt nummer på fredag. I dag har det vært to nye oppringinger fra norske numre. Med ett unntak har ikke nummeret vært synlig på 1881 eller gule sider. Nå i sted var det en kvinne i Asker som hadde nummeret, men da jeg tok tlf var det en mannlig stemme som sa Hello og det hørtes ut som han ringte fra et call senter. Er det flere som har opplevd dette, eller blir jeg trakassert på tlf? Hver gang jeg blokkerer et nummer, tar det en liten stund, så ringer et nytt nummer. Anonymkode: b0e33...408
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med ett unntak har ikke nummeret vært synlig på 1881 eller gule sider. synlig nummer, men ikke synlig eier av nummeret mener jeg Anonymkode: b0e33...408
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Er ikke farlig å ta telefonen og det er sikkert noen skitne indiske eller nigerianske svindlere som prøver seg, bare å jattee med de så lenge som mulig sånn ikke får svindlet noen andre på den tiden. Anonymkode: a9c15...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå