AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Jeg sitter her og har fått hjertet mitt knust… For ca et halvår siden møtte jeg det jeg så på som mannen i mitt liv. Vi fant tonen ganske fort. Vi sov sammen, hadde sex, møttes jevnlig… Det var rett og slett veldig, veldig fint. Etter noen måneder lå det veldig i kortene at vi burde snakke sammen om hva vi egentlig holdt på med. Jeg fortalte han at jeg begynte å få følelser og lurte på om han følte det samme. Jeg var mer eller mindre sikker på svaret, men helt ut av det blå kom det frem at han aldri hadde sett på meg som noe annet enn en venn, og at han på ingen måte ønsket å binde seg til noen. Til og med dating eller avtale om å være eksklusiv fikk han til å stresse, så det var helt uaktuelt. Jeg har vært knust siden. Avvisningen kom som et sjokk, og alt jeg klarte å gjøre var å be han om å gå. Vi har hatt en vennskapelig tone etter det, men mye mindre kontakt enn før selvfølgelig. Han er egentlig den jeg vil ha, og jeg er fortsatt ikke over han. Jeg er fortsatt sånn at jeg håper på sms fra han og sjekker telefonen så fort et varsel kommer. Jeg har også innsett at det aldri kan bli oss, og jeg vet at han roter med andre. I et forsøk på å komme meg videre har jeg prøvd å date litt. Jeg var ute i helgen og spiste middag med en fyr, og plutselig møter vi på han jeg er så forelsket i. Han reagerte negativt, for samme kveld ser jeg at han har slettet meg fra snap og som venn på facebook. Jeg sendte han en melding for å spørre hva greia var, og da fikk jeg til svar at han ikke har så lyst til å ha meg i livet sitt lenger. Ikke nok med at jeg mistet han som en mulig kjæreste. Nå har jeg også mistet han som en venn! Jeg er så lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og jeg skjønner ikke hvorfor denne situasjonen har blitt så rar og komplisert Anonymkode: 74259...2ac
Natta1980 Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Det er utrolig ekkelt å ha kjærlighetssorg. Det at han sletta deg som venn fordi du var på date med en annen kar, viser at han er ingen ordentlig venn. Han høres egoistisk og barnslig ut. Vet det ikke er det du vil høre, men glem ham. Kom deg videre. Det dummeste man gjør i livet er å tviholde og lengte etter folk som man ikke kan få og som ikke var bra/snille mot oss. Jeg har også trodd at flere ekser eller menn og jeg var meant to be fordi vi hadde mye til felles og kunne møtes på et dypt plan og intimitet, men det var ikke sånn likevel. Du kan få bedre, mye bedre. I hvert fall en som føler det samme som deg. 6 2 2
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg sitter her og har fått hjertet mitt knust… For ca et halvår siden møtte jeg det jeg så på som mannen i mitt liv. Vi fant tonen ganske fort. Vi sov sammen, hadde sex, møttes jevnlig… Det var rett og slett veldig, veldig fint. Etter noen måneder lå det veldig i kortene at vi burde snakke sammen om hva vi egentlig holdt på med. Jeg fortalte han at jeg begynte å få følelser og lurte på om han følte det samme. Jeg var mer eller mindre sikker på svaret, men helt ut av det blå kom det frem at han aldri hadde sett på meg som noe annet enn en venn, og at han på ingen måte ønsket å binde seg til noen. Til og med dating eller avtale om å være eksklusiv fikk han til å stresse, så det var helt uaktuelt. Jeg har vært knust siden. Avvisningen kom som et sjokk, og alt jeg klarte å gjøre var å be han om å gå. Vi har hatt en vennskapelig tone etter det, men mye mindre kontakt enn før selvfølgelig. Han er egentlig den jeg vil ha, og jeg er fortsatt ikke over han. Jeg er fortsatt sånn at jeg håper på sms fra han og sjekker telefonen så fort et varsel kommer. Jeg har også innsett at det aldri kan bli oss, og jeg vet at han roter med andre. I et forsøk på å komme meg videre har jeg prøvd å date litt. Jeg var ute i helgen og spiste middag med en fyr, og plutselig møter vi på han jeg er så forelsket i. Han reagerte negativt, for samme kveld ser jeg at han har slettet meg fra snap og som venn på facebook. Jeg sendte han en melding for å spørre hva greia var, og da fikk jeg til svar at han ikke har så lyst til å ha meg i livet sitt lenger. Ikke nok med at jeg mistet han som en mulig kjæreste. Nå har jeg også mistet han som en venn! Jeg er så lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og jeg skjønner ikke hvorfor denne situasjonen har blitt så rar og komplisert Anonymkode: 74259...2ac Du m å snu tankene opp ned, du m å tenke at dette bringer deg nærmere han du er ment for, dette var ikke ditt liv....
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Du må tenke på at et nederlag må ses som noe som bringer det noe positivt, nemlig nærmere ditt mål, altså et bedre liv med en annen en. Klem. Sikkert mange som er klar for deg, gi for it hehe. Som min mor sa: du må komme under noen igjen før å komme over noen, hehehe
exictence Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): men helt ut av det blå kom det frem at han aldri hadde sett på meg som noe annet enn en venn, og at han på ingen måte ønsket å binde seg til noen. Til og med dating eller avtale om å være eksklusiv fikk han til å stresse, så det var helt uaktuelt. Dette sier han, men han blir avvisende og sur fordi du dater. Er dette en mann du vil ha? 3
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 En ting til: han ville ikke du skulle date andre? Nei uff styr unna, menn vil gjerne havre over mest mulig før fylte 30 år virker det som, pass deg for kjønnssykdommer også, få de offentlig i et forhold på facebook...
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #7 Skrevet 4. april 2022 Natta1980 skrev (21 minutter siden): Det er utrolig ekkelt å ha kjærlighetssorg. Det at han sletta deg som venn fordi du var på date med en annen kar, viser at han er ingen ordentlig venn. Han høres egoistisk og barnslig ut. Vet det ikke er det du vil høre, men glem ham. Kom deg videre. Det dummeste man gjør i livet er å tviholde og lengte etter folk som man ikke kan få og som ikke var bra/snille mot oss. Jeg har også trodd at flere ekser eller menn og jeg var meant to be fordi vi hadde mye til felles og kunne møtes på et dypt plan og intimitet, men det var ikke sånn likevel. Du kan få bedre, mye bedre. I hvert fall en som føler det samme som deg. Jaaa, d e t t e. Dessuten må man se noe positivt i ting- det fører oss nærmere det virkelige målet😍😍
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #8 Skrevet 4. april 2022 Aldri gi kjærestefordeler til menn som ikke vil ha dere. Da slipper dere å bli knust. Anonymkode: f9838...812 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #9 Skrevet 4. april 2022 Jeg er i en lignende situasjon 😰 I dag tok jeg sats å slettet han fra alle plattformer, flyttet alle bildene i en egen mappe, (til jeg er tøff nok til å slette de) og det vokste jeg på. Jeg er ett steg nærmere å finne tilbake til meg selv, og ved å slette han frigir jeg også kildene til eventuell mageknip og 💔, dersom jeg leser, eventuelt tolker noe han har gjort på feil måte. Hodet mitt er helt føkka, så bare en snap fra butikken kan sette meg langt tilbake. Nå er jeg fri fra den giften hvert fall! Føler meg bedre, og anbefaler deg TS å gjør det samme 😘 jeg har også satt på røykesluttappen, 😂😂😂, den teller hvor mange dager siden sist JEG tok kontakt 🙈🙊 Anonymkode: e1da5...d3b 1
Gjest Bullabu Skrevet 4. april 2022 #10 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er i en lignende situasjon 😰 I dag tok jeg sats å slettet han fra alle plattformer, flyttet alle bildene i en egen mappe, (til jeg er tøff nok til å slette de) og det vokste jeg på. Jeg er ett steg nærmere å finne tilbake til meg selv, og ved å slette han frigir jeg også kildene til eventuell mageknip og 💔, dersom jeg leser, eventuelt tolker noe han har gjort på feil måte. Hodet mitt er helt føkka, så bare en snap fra butikken kan sette meg langt tilbake. Nå er jeg fri fra den giften hvert fall! Føler meg bedre, og anbefaler deg TS å gjør det samme 😘 jeg har også satt på røykesluttappen, 😂😂😂, den teller hvor mange dager siden sist JEG tok kontakt 🙈🙊 Anonymkode: e1da5...d3b Sååå bra, grattis, du er ett steg nærmere det livet du vil ha, dette går bra❤
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #11 Skrevet 4. april 2022 Bullabu skrev (1 time siden): Sååå bra, grattis, du er ett steg nærmere det livet du vil ha, dette går bra❤ Håpe TS kan tro på meg når jeg sier at det blir bedre, plutselig kjenner du en tid av at ting er «ok» ❤️ Og, det er tross alt bedre å ha det litt jævlig nå en liten periode, enn å plages resten av livet ❤️ 99,9% at du hadde ikke blitt lykkelig sammen med den mannen der…… Anonymkode: e1da5...d3b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #12 Skrevet 4. april 2022 Bullabu skrev (1 time siden): Sååå bra, grattis, du er ett steg nærmere det livet du vil ha, dette går bra❤ Tusen takk, jeg vet du har helt rett 🥰 Anonymkode: e1da5...d3b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #13 Skrevet 5. april 2022 Denne fyren høres ut som en fyr med tilknytningsvansker! Jeg vet ikke med deg, men jeg hadde aldri klart å rote med noen og møte dem jevnlig i flere måneder uten å ha noen form for interesse. Jeg hadde ikke klart det for min egen del, og jeg hadde heller aldri klart det ovenfor den andre! Her høres det ut som at han ble skremt så fort en seriøs samtale kom på banen. Snakk om barnslig oppførsel! I tillegg stenger han deg ute fra livet sitt fordi han møtte deg med en annen fyr mens han selv driver og roter rundt. Hva er logikken? Et menneske som vil ha deg vil bruke tiden sin med deg. Vedkommende vil være med deg, helst alene, og verdsette alle de fine stundene som dere deler sammen. Videre er det naturlig at det utvikler seg til et forhold og at dere kan snakke om alt, både seriøse og useriøse ting. Mennesker som tar deg for gitt er ikke verdt tiden din, og selv om han virket som verdens flotteste type så må du innse at han ikke var noe å samle på. Han fikk deg på kroken men slapp taket. Det bør du gjøre også. Anonymkode: eb726...838
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #14 Skrevet 5. april 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sitter her og har fått hjertet mitt knust… For ca et halvår siden møtte jeg det jeg så på som mannen i mitt liv. Vi fant tonen ganske fort. Vi sov sammen, hadde sex, møttes jevnlig… Det var rett og slett veldig, veldig fint. Etter noen måneder lå det veldig i kortene at vi burde snakke sammen om hva vi egentlig holdt på med. Jeg fortalte han at jeg begynte å få følelser og lurte på om han følte det samme. Jeg var mer eller mindre sikker på svaret, men helt ut av det blå kom det frem at han aldri hadde sett på meg som noe annet enn en venn, og at han på ingen måte ønsket å binde seg til noen. Til og med dating eller avtale om å være eksklusiv fikk han til å stresse, så det var helt uaktuelt. Jeg har vært knust siden. Avvisningen kom som et sjokk, og alt jeg klarte å gjøre var å be han om å gå. Vi har hatt en vennskapelig tone etter det, men mye mindre kontakt enn før selvfølgelig. Han er egentlig den jeg vil ha, og jeg er fortsatt ikke over han. Jeg er fortsatt sånn at jeg håper på sms fra han og sjekker telefonen så fort et varsel kommer. Jeg har også innsett at det aldri kan bli oss, og jeg vet at han roter med andre. I et forsøk på å komme meg videre har jeg prøvd å date litt. Jeg var ute i helgen og spiste middag med en fyr, og plutselig møter vi på han jeg er så forelsket i. Han reagerte negativt, for samme kveld ser jeg at han har slettet meg fra snap og som venn på facebook. Jeg sendte han en melding for å spørre hva greia var, og da fikk jeg til svar at han ikke har så lyst til å ha meg i livet sitt lenger. Ikke nok med at jeg mistet han som en mulig kjæreste. Nå har jeg også mistet han som en venn! Jeg er så lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og jeg skjønner ikke hvorfor denne situasjonen har blitt så rar og komplisert Anonymkode: 74259...2ac Nok et bevis på at FF ikke funker. Anonymkode: efcf0...125 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #15 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 15.34): Ikke nok med at jeg mistet han som en mulig kjæreste. Nå har jeg også mistet han som en venn! Jeg er så lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, og jeg skjønner ikke hvorfor denne situasjonen har blitt så rar og komplisert Anonymkode: 74259...2ac Nei, og hvis man forsøker å gjøre det enklere ved å si at man må først bli kjæreste før man har sex, så kommer det bare en hel masse motsvar om at det er tull og tøys og at "jeg lå med mannen min på første date, vi har nå vært gift i 100 år", osv. Men det er gjerne det som er svaret likevel. Det er lurt å verne om sitt eget hjerte. Ikke ha sex med noen før man er sikker på at begge er interessert i det samme. Anonymkode: 21e48...8de 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #16 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Aldri gi kjærestefordeler til menn som ikke vil ha dere. Da slipper dere å bli knust. Anonymkode: f9838...812 Så enig!! Anonymkode: 21e48...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå