Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei! jobbet litt som lærervikar i det siste, men skolen vet ikke hva jeg skal ha i lønn.. noen som vet sånn ca hva det ligger på? synes det er greit å vite sånn ca., da jeg må kjøre et stykke for å komme dit, samt at jeg også har andre steder jeg også kan si ja til å jobbe. Får vel første lønnsslipp den 10.

Anonymkode: 8b849...73a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer litt fra kommune til kommune. Noen steder kan det avhenge av hvilket fag du er vikar i også. I tillegg spiller det inn om det er f.eks. er barneskole eller ungdomsskole.

Jeg er også lærervikar. Jeg jobber på en ungdomsskole. Timelønnen (skoletimer på 60min) min ligger på rett i overkant av 400kr.

Anonymkode: 42db9...fd3

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvor lang utdannelse du har. Et du adjunkt eller lektor? Det kommer an på hvor lang ansiennitet du har. Og hvilke fag du underviser i.

Anonymkode: 1291a...de9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kommer an på hvor lang utdannelse du har. Et du adjunkt eller lektor? Det kommer an på hvor lang ansiennitet du har. Og hvilke fag du underviser i.

Anonymkode: 1291a...de9

Har ingen utdannelse, kun enkeltfag. 60sp i matematikk. Har 5 år i arbeidslivet, men usikker på om noe av det spiller inn som ansiennitet, har ikke fått attest fra noen av stedene jeg har jobbet...

Alle mulige fag.

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det varierer litt fra kommune til kommune. Noen steder kan det avhenge av hvilket fag du er vikar i også. I tillegg spiller det inn om det er f.eks. er barneskole eller ungdomsskole.

Jeg er også lærervikar. Jeg jobber på en ungdomsskole. Timelønnen (skoletimer på 60min) min ligger på rett i overkant av 400kr.

Anonymkode: 42db9...fd3

Oki, takk for svar! Ja, det er mye det avhenger av... Er vikar i alle mulige fag, barne- til ungdomstrinn. 45min timer. Håper på over 200 i hvert fall..

Anonymkode: 8b849...73a

AnonymBruker
Skrevet

380 i min kommune for ufaglærte

Anonymkode: 7f178...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...