Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere anbefale en stellesekk som er praktisk og kul?

Anonymkode: 1a6fa...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk for en vanlig sekk, for alle andre har ikke plass til det jeg trenger å få med. 
Bruker organizer om jeg bare skal kjapp tur ut, så jeg får med noen bleier og ett klesskift.

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte en liten vanlig sekk fra RAINS :)

Anonymkode: 7d898...1f5

AnonymBruker
Skrevet

Bruker vanlig sekk. Denne fra Beckmann: https://beckmann.no/ung-student/?product_tag=315

Hele fremsiden åpnes, så man får god oversikt. Så passer den både under vognen og den kan henges på håndtaket. Ligner litt på fjellreven sin, men har mye bedre skulderstropper + billigere.

Anonymkode: 0ebd4...01d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde skiphop stelleveske,  var veldig fornøyd med den men denne gangen skal jeg heller ha sekk for mer praktisk bæring. Tror det blir denne: 

https://www.jollyroom.no/barnevogner/barnevognstilbehor/stellevesker/ryggsekker/skip-hop-mainframe-ryggsekk-charcoal

Andre ryggsekker som vist over er nok greie om man ammer, men om man må begynne å ta med flasker, termos og lignende blir det fort trangt. 

Anonymkode: 87fa0...50b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fra merket Lässig, den er dyr og for stor for mitt hverdagsbruk, men kjekk på reise. Jeg klarer meg fint med en mindre skulderveske, men skulle gjerne hatt en liten ryggsekk likevel siden jeg bærer en del. Alle stellesekkene er så svære... 

Anonymkode: bb795...204

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde skiphop stelleveske,  var veldig fornøyd med den men denne gangen skal jeg heller ha sekk for mer praktisk bæring. Tror det blir denne: 

https://www.jollyroom.no/barnevogner/barnevognstilbehor/stellevesker/ryggsekker/skip-hop-mainframe-ryggsekk-charcoal

Andre ryggsekker som vist over er nok greie om man ammer, men om man må begynne å ta med flasker, termos og lignende blir det fort trangt. 

Anonymkode: 87fa0...50b

Den du linker til er bare 23 liter. Den «vanlige» sekken over der igjen er 20 liter, så ikke veldig stor forskjell 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 0ebd4...01d

AnonymBruker
Skrevet

Day veske malene birger 😊 Synes mange av de vanlige stellesekkene var så stive og tunge i seg selv. Har uansett toalettveske med stellesaker oppi, og hiver oppi det av annet som trengs av klær, bæresele, mat, leker 😊

Anonymkode: 9b0ba...0c3

Skrevet

Stellesekk fra Kaos. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde stelleveske-sekk fra Stokke. Flott veske/sekk, smarte lommer, praktisk stellematte, men det glidelåsen er ikke tildekket, og det kommer vann inn når det regner mye. Skulle ønske jeg gikk for en av sekkene fra Fjellreven. Hadde alt i alt vært nesten like praktisk, men jeg ville også brukt den etter babytiden.

Anonymkode: 353ed...201

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke stelleveske eller sekk Vet det ser teit ut og gå inn på tråden og svare at jeg ikke har noe å anbefale, men er du sikker på at du har behov for dette? Dere som har en slik sekk eller veske, hva putter man oppi, foruten bleier og våtservietter? Jeg la bare noen bleier i "bagasjerommet" under vogna, jeg 😊

Anonymkode: a2cdd...4a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stelleveske fra Kiwi, de sorte man fikk for noen år siden. Fungerer helt perfekt!

Anonymkode: 22ad1...ec7

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde ikke stelleveske eller sekk Vet det ser teit ut og gå inn på tråden og svare at jeg ikke har noe å anbefale, men er du sikker på at du har behov for dette? Dere som har en slik sekk eller veske, hva putter man oppi, foruten bleier og våtservietter? Jeg la bare noen bleier i "bagasjerommet" under vogna, jeg 😊

Jeg brukte bare en vanlig Fjällreven-sekk som stellesekk. Men for å svare på "hva putter man oppi" så hadde jeg: bleier, tørrservietter + en liten sportsflaske med vann,  babyolje til gjenstridig bæsj, klesskift til baby (og gjerne en ren topp til meg også), sammenleggbar stellematte, våtpose til skitne klær, hundeposer til brukte bleier, og gjerne noen ekstra gulpekluter. Når baby ble større, kanskje noen leker, og typ klemmepose med grøt. 

Vi gikk mye tur, også med bæresele. Mulig man klarer seg uten en del ting om man kun skiftet bleier på innendørs toalett med vask og søppelbøtte, og har en baby som aldri bæsjer eller gulper på klærne sine 😅

Anonymkode: 712c8...111

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://www.rudo.no/products/fillikid-stellesekk-berlin-sort?gclid=Cj0KCQjwl7qSBhD-ARIsACvV1X1qXY2ihce1-neYGv7nCaN5oH8vdQlPZK-Bzd3BAux7wasCYHor88YaAlbsEALw_wcB
vi har denne. Er veldig fornøyd. Med forrige prøvde vi både stelleveske med flere store rom og vanlig fjellrevensekk, men begge deler ble bare kaos. Denne dekker våre behov bedre, men tror det er ganske individuelt. I denne kan vi ha det meste organisert i hovedrommet(bleier, engangskluter og bleieposer nederst med enkel tilgang i glidelåsåpningen der, klesskift, flaske og termos på toppen med tilgang fra åpningen der), stelleunderlag i egen lomme på framsiden, den ene lomma på siden utenpå har jeg funnet ut at passer perfekt til en pakke våtservietter slik at det bare er å åpne glidelåsen og ta en våtserviett. I tillegg en liten glidelåslomme med plass til lommebok og helsebok(til helsestasjonsbesøk).

Som sagt er det nok individuelt, en selv har jeg blitt veldig glad i denne. 

Anonymkode: 8b5d8...62f

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hadde veldig lite i sekken egentlig, bleier, våtservietter, stellematte, ekstra skift, noen kluter og etterhvert en klemmepose.

Hadde alt i en vanntett sekk som bare lå under vogna slik at den kunne ligge der uansett hva jeg gjorde, så slapp jeg å passe på!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg brukte bare en vanlig Fjällreven-sekk som stellesekk. Men for å svare på "hva putter man oppi" så hadde jeg: bleier, tørrservietter + en liten sportsflaske med vann,  babyolje til gjenstridig bæsj, klesskift til baby (og gjerne en ren topp til meg også), sammenleggbar stellematte, våtpose til skitne klær, hundeposer til brukte bleier, og gjerne noen ekstra gulpekluter. Når baby ble større, kanskje noen leker, og typ klemmepose med grøt. 

Vi gikk mye tur, også med bæresele. Mulig man klarer seg uten en del ting om man kun skiftet bleier på innendørs toalett med vask og søppelbøtte, og har en baby som aldri bæsjer eller gulper på klærne sine 😅

Anonymkode: 712c8...111

Stemmer nok det ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bleier, bleiepose, tørrkluter/våtservietter, stelleunderlag/håndkle. Hadde også minst ett fullt klesskift til baby, da det ofte var eksplosjon oppover ryggen og nedover beinet. Hadde ofte drikkeflaske til meg om vi ble borte en stund, seinere en babybok og leke og noe mat til baby.

Jeg gikk mest med bæretøy, og det var praktisk å ha det i sekk. Med vogn puttet jeg den under vogna.

Egentlig synes jeg stelleveske er noe bransjen har funnet på for å selge mer. Man kan fint bruke en vanlig (større) veske eller sekk til det. Kan også ha en vanlig bærepose, men det ser jo ikke så fint ut

Du hadde vel bleiene oppi noe? Her er det både vind, regn og snø. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med nr 1 hadde jeg bleier, et klesskift, tørre engangskluter(og ei vannflaske om jeg risikerte å måtte skifte uten tilgang på vann) og gulpekluter. Ting som fint kunne lagt under vogna, men stort sett når jeg skulle noe annet enn å gå en kort tur var det ut med bil, og da måtte «bagasjerommet» på vogna tømmes helt, eller bæresele(holdt ikke ut så lenge i vogn) uten vogn, så da måtte jeg ha det i noe. Når barnet ble større og gulpekluter og klesskift ble overflødig hadde jeg ofte bare et par bleier. 
Denne gangen må jeg ha med flasker og termoser til mme også, så da er det greit med noe å ha alt oppi. 

Anonymkode: 8b5d8...62f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde bleier, bleiepose, tørrkluter/våtservietter, stelleunderlag/håndkle. Hadde også minst ett fullt klesskift til baby, da det ofte var eksplosjon oppover ryggen og nedover beinet. Hadde ofte drikkeflaske til meg om vi ble borte en stund, seinere en babybok og leke og noe mat til baby.

Jeg gikk mest med bæretøy, og det var praktisk å ha det i sekk. Med vogn puttet jeg den under vogna.

Egentlig synes jeg stelleveske er noe bransjen har funnet på for å selge mer. Man kan fint bruke en vanlig (større) veske eller sekk til det. Kan også ha en vanlig bærepose, men det ser jo ikke så fint ut

Du hadde vel bleiene oppi noe? Her er det både vind, regn og snø. 

Puttet de i en pose. Veske/sekk ser jo mye bedre ut ja. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...