Gå til innhold

Når beggyner penis å bli stor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

13 cm+ i omkrets? 

Har dildo på 13 i omkrets og 18cm lang. Syns den blir for stor

Anonymkode: 9972e...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

13 cm+ i omkrets? 

Har dildo på 13 i omkrets og 18cm lang. Syns den blir for stor

Anonymkode: 9972e...b36

Jeg har 19 cm lang og 14,5 cm i omkrets, og de aller fleste syns det er for stort hvis man ikke er forsiktig og det krever lang oppvarming på de fleste. Er individuelt, så det vil variere hvordan vaginaen er. Noen er dype og noen korte der nede mens andre er trangere enn andre osv, så finner aldri en fasit for alle kvinner.

Anonymkode: 7ac17...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har 19 cm lang og 14,5 cm i omkrets, og de aller fleste syns det er for stort hvis man ikke er forsiktig og det krever lang oppvarming på de fleste. Er individuelt, så det vil variere hvordan vaginaen er. Noen er dype og noen korte der nede mens andre er trangere enn andre osv, så finner aldri en fasit for alle kvinner.

Anonymkode: 7ac17...0c3

😂😂

Anonymkode: b1663...f7a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 i omkrets er vel helt normalt vil jeg tro. Så det må være lengden som gjør den stor her i tråden ihvertfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig omkrets er 12-13 cm, så jeg tenker nok at de fleste ser for seg tykkere enn det når de tenker stor. Samtidig har jeg lært at dette er veldig individuelt, og ofte koblet til hva man selv er vant til, og egen størrelse. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L17/O16cm... Har aldri bunnet en kvinne,  etter 35år med sex.. Et par ganger bare, men da stakk jeg meg på spiraltråden. Lærdommen ble å ta noen prøvedykk først. Og aldri har jeg truffet noen som var for trange... det er ikke huden rundt vaginaen som er for stram, det kommer av knallhard ereksjon av den indre klitten. Jo kåtere, jo trangere.

Men tranghet kan komme av at hun ikke er kåt nok, redsel eller ikke avsalppet nok. Så ikke se på tranghet og et par dråper som et sikkert tegn... Menn har det ofte travelt, og blir utålmodige... slik at kvinnen ikke blir kåt nok, da kan bunningen skje.

En kvinne er ikke skikkelig kåt, før hun blir vokulær frustrert av å ikke bli pult. Hun må være så kåt, at hun roterer og gi motjokk med underrlivet.. Altså sinnsyk sprengkåt, med betydelig høyere pust og med blanke øyne... Helst så kåt at stemmen hennes endrer seg... ala vibrerende-whiskey-stemme🥰... Når trusa kan vries er hun klar❤️

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kukstørrelse nå igjen. Minner meg om småbarna som stadig snakker om tiss og bæsj. Dere som ikke kommer ut av kukstørrelsessyndromet, bli voksne!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du blåser den opp med sykkelpumpe

Anonymkode: 055fc...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 hours ago, Hr. Aktiv said:

15 i omkrets er vel helt normalt vil jeg tro. Så det må være lengden som gjør den stor her i tråden ihvertfall.

Iht. det som finnes av dokumentasjon er det snakk om 1% eller deromkring, så selv om det kanskje tilsvarer noen titalls millioner på verdensbasis er det statistisk sett nokså lite sannsynlig at en tilfeldig kvinne kommer borti noe slikt. Mange er to meter høye også, men det er like fullt uvanlig.

Anonymkode: 13722...726

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når jentene kler av seg blir min stor...

Anonymkode: 8109c...e5b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Iht. det som finnes av dokumentasjon er det snakk om 1% eller deromkring, så selv om det kanskje tilsvarer noen titalls millioner på verdensbasis er det statistisk sett nokså lite sannsynlig at en tilfeldig kvinne kommer borti noe slikt. Mange er to meter høye også, men det er like fullt uvanlig.

Anonymkode: 13722...726

Jeg kan ikke skjønne det for alle jeg har sett både her og der er ihvertfall like tykke som min og den er 15 i omkrets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jentene kler av seg blir min stor...

Anonymkode: 8109c...e5b

"Jenter"? Her bør Onkel Politi følge ekstra nøye med - grooming på gang?

Anonymkode: 9f935...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Hr. Aktiv skrev (57 minutter siden):

Jeg kan ikke skjønne det for alle jeg har sett både her og der er ihvertfall like tykke som min og den er 15 i omkrets. 

Skjønner at de ikke gidder å suge så lenge på den da. Men du kan få ta en kikk på min, som er 12.

Hvor vanker du forresten, der du omgås erigerte peniser? 

Anonymkode: d3a74...293

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hr. Aktiv skrev (5 timer siden):

15cm omkrets er bare uvanlig på KG.

Her er gjennomsnittet snart 9cm lang og 6cm omkrets. På den måten kan 99% av alle menn føle seg svære og ingen mann trenger å ha mindreverdighetskomplekser, for en micropenis er så vidt mindre enn gjennomsnittet.

Den mest tynnslitte frasen når det kommer til penis er at den ikke engang trenger å være en del av sexen, for fingre og tunge er det som gjelder!

Her skal alle menn med, ingen skal føle at de kommer til kort. En penis kan aldri bli for liten, bare for stor!

Anonymkode: 7aba8...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hr. Aktiv skrev (5 timer siden):

Deilig! 😘😘

Anonymkode: 7aba8...eee

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

"Jenter"? Her bør Onkel Politi følge ekstra nøye med - grooming på gang?

Anonymkode: 9f935...cf6

Hvis han er opp til 25 år gammel er det helt normalt å omtale det motsatte kjønn som "jenter".

Anonymkode: b0b49...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...