Gå til innhold

Fått faktura fra Tibber, hva blir nettleie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått en hinsides regning på 3500kr i strøm forrige måned. Har Tibber. Dette er første måneden i ny leilighet og venter enda på nettleie som kommer separat. Noen anelse om hva den vil ligge på? Er alene med et barn og vi har brukt 1350kwt i mars og jeg fatter ikke hvordan det kan bli så høyt. Har ikke på noe varme men fyrer. Dusjer en gang pr døgn og er ellers nøye med komfyr/oppvaskmaskin/vask ol. Bekymret for hvor høy nettleiefakturaen vil bli

Anonymkode: 58bb3...f3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minner meg om en av venn av meg som hyller Tibber fordi det er så "utrolig billig". Og så når nettleia kommer viser det seg at han betaler mye mer enn meg med Norges Energi. Ja, Tibber er sikkert billig hvis man kun ser på det ene beløpet.

Anonymkode: 586a4...f1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Minner meg om en av venn av meg som hyller Tibber fordi det er så "utrolig billig". Og så når nettleia kommer viser det seg at han betaler mye mer enn meg med Norges Energi. Ja, Tibber er sikkert billig hvis man kun ser på det ene beløpet.

Anonymkode: 586a4...f1e

Tibber er sett på som "billig" på grunn av veldig lavt påslag. Dersom du har NorgesEnergi så har du nok noe høyere påslag, vil jeg tro. Eventuelt rabatert med minuspåslag en periode, dersom du får lavere pris. Tibber følger, som de fleste andre, spotprisen. Den eneste forskjellen på de forskjellige abonnementene er påslag og månedsavgift, ekstra tjenester osv.

Nettleie kan være forskjellig avhengig av hvilken netteier man har.

Til TS: Din nettleie faktura vil nok ende opp i minus, altså at du får penger tilbake. Strømstøtten er såpass høy for mars.

AnonymBruker
Skrevet

For å finne nettleie di logger du inn på din netteier.  Kommer litt an på hvor du bor, men Google burde finne det lett. Der skal det stå sum osv.

Vi brukte 1317 kWh, og nettleie er ca 650kr før fratrekk. Vi har Lede.

Anonymkode: de622...4c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...