AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Hvem tok initiativ til å bli "noe mer"? Og hvordan var praten? Og hvordan er forholdet deres? Jeg er i et slikt forhold; vi startet som fwb, og møttes periodevis mye og ofte i ett år. Men reglene var klare; vi passet ikke sammen som kjærester og var ikke forelsket i hverandre. Lang historie kort: vi tok praten en måned etter at vi begynte å sees igjen etter siste "pause" og ble enige om at vi ønsker å være kjærester. Jeg er kjempeforelska, og mesteparten av tiden føler jeg meg trygg på at dette er varig, og kjenner på lykkefølelse og gjensidig kjærlighet. Han er omsorgsfull, kjærlig og tålmodig, og han viser på alle måter at jeg er med i fremtidsplanene hans. Men... av og til fylles jeg av usikkerhet, og begynner å tvile på at han mener alvor med meg. Jeg går med en slags "frykt" for at han skal ombestemme seg- og finne ut at han ikke elsker meg likevel. At han vil tilbake til å være kun sexvenner. Er det flere som har opplevd den samme usikkerheten, og hvordan gikk det? Går det seg til? (Vi har snakket om det, og han ba meg om å stå i det litt til- fordi han genuint tror det vil gå seg til for meg, når jeg ser at han ikke har tenkt seg noen sted.) k43 Anonymkode: 43760...9db
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Hva faen betyr FWB? Er det ff (fuckfriend) du mener? Anonymkode: e79c4...c5d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva faen betyr FWB? Er det ff (fuckfriend) du mener? Anonymkode: e79c4...c5d Ja. FF, eller friends with benefits. Som betyr det samme 🤦♀️ TS Anonymkode: 43760...9db
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Du får ta tida til hjelp. Vi er litt på samme sted. Litt mer seriøst og nært enn FF, men ikke offisielt kjærester. Det har skjedd en del som gjør at jeg tror dette nå går over i et forhold. Anonymkode: 088c8...762
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Har også en FF/FWB som er litt mer enn det men ikke offisielle enda. Legger planer for fremtiden, han sier han elsker meg (det er gjensidig). Vi tar tiden til hjelp, jeg var sammen med exen i 25 år så jeg stresser ikke, enda. Men ser for meg et liv med han ☺️ Anonymkode: 55965...0ec
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du får ta tida til hjelp. Vi er litt på samme sted. Litt mer seriøst og nært enn FF, men ikke offisielt kjærester. Det har skjedd en del som gjør at jeg tror dette nå går over i et forhold. Anonymkode: 088c8...762 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har også en FF/FWB som er litt mer enn det men ikke offisielle enda. Legger planer for fremtiden, han sier han elsker meg (det er gjensidig). Vi tar tiden til hjelp, jeg var sammen med exen i 25 år så jeg stresser ikke, enda. Men ser for meg et liv med han ☺️ Anonymkode: 55965...0ec Så fint å se at det faktisk er flere! Hvor lenge har dere holdt på med disse mennene deres? Og holder dere roen, selv om forholdet er "uavklart"? Jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn i den (korte) uavklarte perioden, men klarte på en eller annen måte å holde maska overfor ham. Nå vet han om alle mine kvaler, og vi ler ofte av min "kvinnelist" i den perioden 😄 Slik som vi ler av at han i starten av vårt "vennskap" ikke ville forplikte seg, av mange rare grunner som han ikke forstår idag 😄 Når vi først bestemte oss så gikk det fort fra "vi prøver" til "jeg elsker deg" og fremtidsplaner. Vi er "offisielle" (rart uttrykk, egentlig), venner og familie vet om oss, og vi har smått begynt å omgåes hverandres barn og kretser der det faller seg naturlig. For oss begge har det vært en trygghet i at vi har blitt godt kjent, bare vi to først, før vi kom ut av "kjæresteskapet" og møtte verden som en enhet. TS Anonymkode: 43760...9db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå