AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Jeg elsker high waist curve jeans fra cubus, men de falmer fort, blir særdeles slappe i fasong og blir veldig nuppete hvor jeg er redd de skal sprekke mellom lårene. Nå har jeg kjøpt meg par jeans fra Levi's i håp om at det kan være bedre kvalitet. Kjøpte meg mile high superskinny og 720 eller 721 skinny, begge i sort. Noen med erfaringer? Anonymkode: e1746...e10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Levi`s er kjent for å ha god kvalitet. Siden du har kjøpt dem, så er det vel bare å prøve og erfare selv tenker jeg. Anonymkode: 769e8...c6d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Jeg liker dem godt! De er litt romslige i størrelsen of strekker seg godt så hvis buksa er akkurat litt for stor på så bytt den i en størrelse mindre. Anonymkode: c1ccd...051 1
dillyduzit Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Jeg har ett par fra Zara, ellers er 99% av buksene i skapet fra Levi's. Brukte Mile High som arbeidsbukse på Jernia. Kjøpte meg nettopp et nytt par her, litt annerledes i stoffet så spørsmålet er om Black Galaxy er tatt ut av sortimentet or erstattet med New Moon eller om det faktisk er en forskjell. Er det Black Galaxy du har kjøpt, så err'u safe.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Levis er mitt favoritt jeansmerke Anonymkode: 25caf...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå