Gå til innhold

Sende i barnehagen på bursdagen eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter som er 3 år denne uken. Hun prater om at hun skal få krone, flagg og ting som skjer i barnehagen, og at de skal feire henne.

Besteforeldrene hennes skal være her hele denne uken, og vi har jo egentlig en plan for dagen. 

Men er det dumt å ikke sende henne når hun gleder seg sånn? Kan jo eventuelt la henne være der noen timer, også ha planene klare for etter barnehagen.

Hva tror dere?🤷 Er bursdager stas i barnehagen?

Anonymkode: 69c34...3f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er bursdag i barnehagen stas! Så feirer dere sammen på ettermiddagen. 

Anonymkode: d88cb...2bc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har en datter som er 3 år denne uken. Hun prater om at hun skal få krone, flagg og ting som skjer i barnehagen, og at de skal feire henne.

Besteforeldrene hennes skal være her hele denne uken, og vi har jo egentlig en plan for dagen. 

Men er det dumt å ikke sende henne når hun gleder seg sånn? Kan jo eventuelt la henne være der noen timer, også ha planene klare for etter barnehagen.

Hva tror dere?🤷 Er bursdager stas i barnehagen?

Veldig stas. Send henne noen timer :) 

Anonymkode: d2541...fa6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det er hennes bursdag, og hu må få være i barnehagen noen timer om hun ønsker det. For eksempel 8-12, så har jo dere resten av hele dagen til å gjøre stas 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt er bursdag i barnehagen stas! Så feirer dere sammen på ettermiddagen. 

Anonymkode: d88cb...2bc

Takk for svar.

Har ikke erfaring fra tidligere, så har liksom ikke visst helt. Men da får hun gå noen timer da :)

• Liker 1
Skrevet

Bursdager er stas i barnehager for de lærer jo hva som skjer når de andre har bursdag.

Jeg vil tro at det ikke er noe problem for barnehagen å feire en dag før eller etter hvis dere ber om det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du selv? Det at hun snakker om det og gleder seg sier vel alt. Bursdag i barnehagen er superstas!

Anonymkode: e21fd...eab

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sendte min gutt i barnehagen til 3årsdag ca halv 9 om morgenen, mormor kom med toget klokka 12, så henta vi han sammen som overraskelse halv ett. :)  Han ble helt fra seg av glede, og tok med kronen sin hjem til bursdagsselskapet, som vi stelte i stand sammen ❤️

Syntes det var en kjempekoselig måte å gjøre det på.

AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen våg flytter de ofte bursdagsfeiringen om barnet ikke er der selve dagen

Anonymkode: 4fb32...29d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville sendt henne i barnehagen, min søsters er nå 4. Hun ventet i flere uker på at det var hennes tur til å ha bursdagsfeiring. 

Anonymkode: 2205d...8e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok takk for svar alle :)

AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt beskjed til bhg at hun skal ha fri, så tar de feiringen dagen før eller dagen ettef! Like stas!

Anonymkode: d85ed...c95

Skrevet

En liten tur i barnehagen hørtes ut som en god ide, gjerne avtal tidspunkt med personalet slik at hun får feiret mens hun er der. Eventuelt så kan de ta feiringen siste dagen hun er i barnehagen før besteforeldrene kommer. 

AnonymBruker
Skrevet

Her gjør de stas på bursdagsbarnet hele dagen i barnehagen. Så gutten min er full dag i barnehagen når det er bursdag 😊❤️ 
Feiring med familie og venner tar vi til helgene. 

Anonymkode: 970c8...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...