AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Hei! noen som har prøvd Clearblue digital fertilitetsmonitor for å sjekke de fertile dagene? Erfaringer? Første gang jeg tester dette nå, selvom jeg har en syklus som kommer etter klokka 😅 har testet et par dager og fått «lav» fertilitet. Ikke overraskende da jeg hadde mens 25.mars og startet perioden da. I går var nok en dag med «lav». i dag hadde jeg forventet å få «høy» da jeg starter på de 5 dagene jeg antar jeg har større sjanse. men derimot så viste den plutselig «maksimal» Og det er jo litt spesielt å gå rett fra lav til maksimal? Spesielt så mange dager før forventet eggeløsning? dette er en pausemåned for oss da jeg ikke ønsker barn født helt i slutten av des (termin ville nemlig vært 2.jan) så derfor tenkte jeg teste med denne monitoren. Men så ble jeg jo bare mer forvirret av den nå vil det jo stå maksimal der i to dager, så jeg skal vel heller ikke teste mer? Noen erfaringer fra denne monitoren? Anonymkode: 5dc1b...03f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Jeg har bare prøvd den med smilefjes, altså ingen - blinkende og fast smilefjes. Jeg hadde blinkende smiley i nesten 2 uker før jeg faktisk fikk fast smilefjes, den stemte bra for vi ble gravide den måneden! stemmer at man ikke skal teste de første dagene etter positiv test. Anonymkode: 00b98...22e
nøtta Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Jeg brukte monitor den mnd jeg ble gravid, syns den var super🙊 hvor lang syklus har du? Har du kartlagt eggeløsning før? Monitoren din indikerer el på dag 12, Og det er jo helt normalt med en vanlig syklus
mereo Skrevet 10. april 2022 #4 Skrevet 10. april 2022 Synes monitoren var fin å bruke. Men den bruker jo som regel mer enn en syklus på å «bli kjent» med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå