AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Da tenker jeg på kun mat og ikke kaker, sjokolade etc. Jeg synes det er kjemperart å ikke like bananer, ost og brød 😅 vet om flere som regelrett misliker disse varene. Dette er forresten ikke ment som kritikk mot de som misliker populær mat, kun ment for gøy. Anonymkode: 13af9...31b 1
jaromei Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Haha, jeg liker ikke bananer, syns det er utrolig kvalmende, men jeg tror det har mest å gjøre med konsistensen. Kan tåle å spise en grønn banan, om jeg må. Jeg syns det er rart å ikke like pølser. Ikke på grunn av hvordan og hva det er laget av, men på grunn av smaken. Pølser smaker jo ikke vondt? 😄 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Jeg liker ikke grøt. Moren min liker ikke tomater. Anonymkode: 4e0ae...efb 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Haha, jeg liker ikke pølser 😂 spiser det selvsagt når jeg får det servert. Spiser ikke hjemmelagde pølser, de jeg har smakt er grusomme 🙈 Jeg synes det er rart å ikke ville smake på maten som blir servert. Fisk for eksempel. Jeg skjønner at noen ikke liker fisk, men det er så mye forskjellig fisk og en kan lage så mye forskjellig av det. Så noe må vel smake ok, så hvorfor ikke smake? Anonymkode: 4ab81...391 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Jeg er tydeligvis veldig sær på frokostpålegg. Gulost som ikke er smeltet takler jeg ikke og syltetøy på brødmat er no go. Er ofte den småsære gjesten som bare spiser smør på brødmat med mindre det er alternativer som eggerøre, majones, grønnsaker, speilegg, osv, på frokostbordet Brokkoli, erter, brekkbønner, spinat, grønnkål, osv, elsker jeg da 😅 Det er bare frokostpålegg som jeg har et problem med Anonymkode: b71e8...357 2
Heisann12345 Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 Har vært borti mange som ikke liker tomat, noe jeg kan forstå. Jeg elsker det, men det er jo en veldig rar konsistens på det hele. Også truffet folk som ikke liker grøt pga teksturen. Må si det er veldig rart hvis noen ikke liker pasta, men det har jeg aldri vært borti. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #7 Skrevet 4. april 2022 😂 Jeg liker ikke brød, grøt eller egg 🙈 jeg vet, kjempe sær 😅 Syns også det er sært med de som ikke vil smake på mat, spesielt voksne mennesker som bare har bestemmt seg for at det liker de ikke, men har aldri smakt det før 🤷♀️ Anonymkode: d70a2...542 2
Heisann12345 Skrevet 4. april 2022 #8 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😂 Jeg liker ikke brød, grøt eller egg 🙈 jeg vet, kjempe sær 😅 Syns også det er sært med de som ikke vil smake på mat, spesielt voksne mennesker som bare har bestemmt seg for at det liker de ikke, men har aldri smakt det før 🤷♀️ Anonymkode: d70a2...542 Du liker ikke.. brød? 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #9 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Haha, jeg liker ikke pølser 😂 spiser det selvsagt når jeg får det servert. Spiser ikke hjemmelagde pølser, de jeg har smakt er grusomme 🙈 Jeg synes det er rart å ikke ville smake på maten som blir servert. Fisk for eksempel. Jeg skjønner at noen ikke liker fisk, men det er så mye forskjellig fisk og en kan lage så mye forskjellig av det. Så noe må vel smake ok, så hvorfor ikke smake? Anonymkode: 4ab81...391 Fordi fisk smaker fisk samma hva du gjør med den. Anonymkode: 61707...b7c 10 1 2
mingus Skrevet 4. april 2022 #10 Skrevet 4. april 2022 Fiskeboller smaker mer fløte og karri ^^ Det liker jeg. Vanlig fisk smaker for mye salt og vann for meg, kan spise det, men ikke førstevalget mitt. Kastet opp etter hver fiskemiddag i graviditeten, det vokste i munnen på meg som en kråkebolle til jeg brakk meg. Synes det er rart å ikke like taco, det gjorde ikke min kollega. Man velger jo tilbehøret selv!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #11 Skrevet 4. april 2022 Heisann12345 skrev (5 minutter siden): Du liker ikke.. brød? Nei.. Vet ikke hva det er, men synes all brød (utenom varm loff) smaker mugg 😬 Anonymkode: d70a2...542 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #12 Skrevet 4. april 2022 Heisann12345 skrev (10 minutter siden): Har vært borti mange som ikke liker tomat, noe jeg kan forstå. Jeg elsker det, men det er jo en veldig rar konsistens på det hele. Også truffet folk som ikke liker grøt pga teksturen. Må si det er veldig rart hvis noen ikke liker pasta, men det har jeg aldri vært borti. Jeg liker hverken tomat eller pasta 🤣 Anonymkode: aee10...13b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #13 Skrevet 4. april 2022 Jeg liker ikke ketsjup eller de aller fleste dressinger, har funnet en jeg liker da. Det pleier folk synes er sært. Anonymkode: 58f30...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #14 Skrevet 4. april 2022 Jeg liker ikke posemat og annen hel- og halvfabrikata spiket opp med for mye sukker, salt og MSG eller annen såkalt smaksforsterker. Ferdigmat (inkl posesaus og buljonterning) forpester rene og gode råvarer. Når det gjelder normal mat, dvs kjøtt, fisk, korn, frukt og grønnsaker spiser jeg absolutt alt. Anonymkode: f4e52...045
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #15 Skrevet 4. april 2022 Brød. Møtte en gang ei som ikke spiste noe form for brød fordi hun "likte ikke det". Ok, greit det... Men ble ærlig talt så satt ut at jeg mistet all respekt jeg hadde for henne. Kraftig reaksjon, ja, men hva i alle dager? 🤯 HVEM spiser ikke brød??? Var ikke snakk om cøliaki, glutenallergi elns heller. Anonymkode: 51807...807 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #16 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): 😂 Jeg liker ikke brød, grøt eller egg 🙈 jeg vet, kjempe sær 😅 Syns også det er sært med de som ikke vil smake på mat, spesielt voksne mennesker som bare har bestemmt seg for at det liker de ikke, men har aldri smakt det før 🤷♀️ Anonymkode: d70a2...542 BRØD 😶😶😶😶😶 Anonymkode: 51807...807 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #17 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Brød. Møtte en gang ei som ikke spiste noe form for brød fordi hun "likte ikke det". Ok, greit det... Men ble ærlig talt så satt ut at jeg mistet all respekt jeg hadde for henne. Kraftig reaksjon, ja, men hva i alle dager? 🤯 HVEM spiser ikke brød??? Var ikke snakk om cøliaki, glutenallergi elns heller. Anonymkode: 51807...807 🤣🤣 Var det meg det da kanskje?? 😅 Anonymkode: d70a2...542 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #18 Skrevet 4. april 2022 Barn som ikke liker pannekaker er kjempesært! Har opplevd det en gang i løpet av livet, og den har festet seg Alle barn velger jo pannekaker hvis de kan. At noen ikke liker pasta, skjønner jeg ikke. Det smaker jo ingenting i seg selv. Anonymkode: cb995...ad4 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 4. april 2022 #19 Skrevet 4. april 2022 Synes det er rart å ikke like mat som smaker mildt/lite, f.eks. brød, pasta, ris etc., eller mat som smaker naturlig søtt (en smak vi mennesker er programmert til å like), som frukt, bær, syltetøy osv. Synes også det er veldig rart at det finnes mennesker her i verden som ikke liker sjokolade 😮 Selv liker jeg ikke kaffe, jeg synes ikke det er rart, ettersom det er rimelig bittert, men får ofte reaksjoner på det når jeg blir tilbudt kaffe av folk som ikke kjenner meg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #20 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 🤣🤣 Var det meg det da kanskje?? 😅 Anonymkode: d70a2...542 Tror ikke det, hun spiste egg Anonymkode: 51807...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå