Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir folk så kjedelige når de går inn i et forhold? Plutselig handler livet deres om å lage middag fra bunnen, parmiddager, sitte foran tv'n å se serier sammen, slutte å trene, slutte å treffe folk.. Kvinner blir også latere og kan plutselig ikke ting de kunne før osv... 

Anonymkode: 93105...260

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt motsatt😂 Jeg var i bunn og grunn driiiitkjedelig når jeg var singel. Mesteparten av tiden min gikk på jobb, og så hjem og slappe av foran tv, pc og med diverse håndarbeid. 

Etter at jeg fikk meg kjæreste, og senere samboer, så har jeg blitt mye mer aktiv. Trener, turer; både i nærområdet og div overnattingsturer osv. byliv har jeg ingen interesse av, men hender vi tar oss en tur på kino, bowling eller biljard osv. Lyst til å starte med kajakk eller kanogreier, så det blir nok tester iløpet av sommern. 

Jeg er nok i bunnen fremdeles en ganske kjedelig person, men personlig har jeg slett ikke opplevd at andre blir så voldsomt kjedelige når de får seg partner. Kjipt at det er opplevelsen din ts, men tviler på at hverken dine eller mine opplevelser er fasit altså😂

Anonymkode: 58604...3c9

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De gjør seg spennende for å finne noen. Når de har funnet noen trenger de ikke gjøre mer innsats. 

Anonymkode: 3c639...870

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De gjør seg spennende for å finne noen. Når de har funnet noen trenger de ikke gjøre mer innsats. 

Anonymkode: 3c639...870

Heller omvendt.

De må takle å senke farten og finne roen, for at noen skal gidde å være sammen med de.

Anonymkode: e2e98...00b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor er det så negativt å være kjedelig? Min oppfatning er at det finnes svært få virkelig spennende mennesker, og de som tror de er så spennende, er egentlig mest slitsomme. Det skal skje noe hele tiden. Du er ikke spennende, du er stressa og masete. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var like kjedelig før jeg gikk inn i et forhold... 

Anonymkode: f8422...7e0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor blir folk så kjedelige når de går inn i et forhold? Plutselig handler livet deres om å lage middag fra bunnen, parmiddager, sitte foran tv'n å se serier sammen, slutte å trene, slutte å treffe folk.. Kvinner blir også latere og kan plutselig ikke ting de kunne før osv... 

De fleste som trener, er nok i forhold. Hva er forresten vitsen med å trene om man ikke spiser sunn og fersk mat, helst lagd fra bunnen? De fleste ser nok tv, singel eller ei.

Anonymkode: 7728e...561

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det så negativt å være kjedelig? Min oppfatning er at det finnes svært få virkelig spennende mennesker, og de som tror de er så spennende, er egentlig mest slitsomme. Det skal skje noe hele tiden. Du er ikke spennende, du er stressa og masete. 

Det kan godt hende du synes det, men de jeg kjenner har vært likedan når de var single. Men ikke nå lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste som trener, er nok i forhold. Hva er forresten vitsen med å trene om man ikke spiser sunn og fersk mat, helst lagd fra bunnen? De fleste ser nok tv, singel eller ei.

Anonymkode: 7728e...561

Det er jo greit å trene uansett. Spiser forresten ikke junk, men mat lagd på fabrikk og frosne grønnsaker. De i forhold sitter foran tv'n kveld etter kveld. 

• Liker 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Enig i dette.

I tillegg: man blir ikke et nytt menneske når man går inn i forhold, men man får litt andre prioriteringer. Som singel står man jo fritt til å trene, finne på ting med venner og dyrke interesser hver kveld om man ønsker det. Går man inn i et forhold vil man jo naturlig nok tilbringe en del tid med personen man er glad i. Sett utenfra er det kanskje kjedeligere, men de som går inn i forhold er nok ikke enige i det.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør deg så spennende da, TS?

Anonymkode: b62b7...96f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

DU syns kanskje det er kjedelig, vi trivs med det. Vi er ferdig med å stresse rundt og gjøre nye spennende ting hele tida, rutiner gir livet vårt mening. 

Anonymkode: d3596...465

• Liker 5
Skrevet
Fluefisker1 skrev (2 minutter siden):

Enig i dette.

I tillegg: man blir ikke et nytt menneske når man går inn i forhold, men man får litt andre prioriteringer. Som singel står man jo fritt til å trene, finne på ting med venner og dyrke interesser hver kveld om man ønsker det. Går man inn i et forhold vil man jo naturlig nok tilbringe en del tid med personen man er glad i. Sett utenfra er det kanskje kjedeligere, men de som går inn i forhold er nok ikke enige i det.

Nettopp, der sa du det. Prioriteringene endrer seg. Ikke uvanlig når man kommer inn i et seriøst forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært kjedelig. Trives med å være kjedelig også. 

Anonymkode: b935e...8dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var enda mer kjedelig som singel. Litt mindre kjedelig nå som jeg er i et forhold. Nå gjør jeg flere ting sammen med kjæresten min.

Men du kaller det "kjedelig". Jeg kaller det laid-back. Jeg vil leve et stressfritt liv. Enkle gleder, et enkelt liv.
Er dritlei av mas og jag der man liksom skal bli den beste utgaven av seg selv, jobbe drithardt på jobb, yte og så briefe om det på sosiale medier etterpå.
Meh.
Been there done that. Fake as fuck og jeg var miserabel mens jeg prøvde å være noen jeg ikke var fordi jeg trodde jeg måtte for å "passe inn".

Anonymkode: cdb88...a67

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var enda mer kjedelig som singel. Litt mindre kjedelig nå som jeg er i et forhold. Nå gjør jeg flere ting sammen med kjæresten min.

Men du kaller det "kjedelig". Jeg kaller det laid-back. Jeg vil leve et stressfritt liv. Enkle gleder, et enkelt liv.
Er dritlei av mas og jag der man liksom skal bli den beste utgaven av seg selv, jobbe drithardt på jobb, yte og så briefe om det på sosiale medier etterpå.
Meh.
Been there done that. Fake as fuck og jeg var miserabel mens jeg prøvde å være noen jeg ikke var fordi jeg trodde jeg måtte for å "passe inn".

Anonymkode: cdb88...a67

Å herregud 🤦

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I et forhold endrer prioriteringene seg. Er fremdeles sosial, men på en annen måte. Helgen blir kanskje brukt på hyttetur med svigers, fremfor å stresse rundt på byen med deg TS. 

Anonymkode: 3f995...41f

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gørre kjedelig hele livet og elsker det!!! Glad for at samboer er like kjedelig 😄

Tror som mange sier at prioriteringer bare endrer seg. Man trenger ikke være med typen/samboer hele tiden men spesielt i starten av et forhold lever man jo nesten bare på kjærlighet og luft. Resten blir bare støy i bakgrunnen en periode. Jeg kunne gjøre absolutt ingenting så lenge typen var der haha! Ikke like dopa på kjærlighet nå lengre, men trives fortsatt best hjemme. Vi har andre hobbyer. Kan fint møte folk osv men det blir bare ikke så mye som før. Jeg prioriterer samboer over de fleste (Han krever absolutt ingenting men jeg liker bare å være med han til daglig dags uansett). Hadde jeg hatt barn hadde de vært topp prioritet. 

Anonymkode: a979f...0a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min frykt er jo å bli 40 og leve som de andre single, - partner for den del, og fremdelea leve like "spennende" som i mine ungdomsår. Det er noe med at jeg ønsker å leve familielivet, med fokus på oss, ikke egolivet.

Anonymkode: 08907...f2d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I et forhold endrer prioriteringene seg. Er fremdeles sosial, men på en annen måte. Helgen blir kanskje brukt på hyttetur med svigers, fremfor å stresse rundt på byen med deg TS. 

Anonymkode: 3f995...41f

Hyttetur synes jeg også er koselig, men det er liv på byen og ja ☺️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...