AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #21 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pleier og pleier. Det skjer. Utbetalinger skjer fortløpende helt fram til oktober eller november eller noe sånt. I fjor leverte jeg i mars og fikk igjen sist i september I år leverte jeg sist i mars og har ikke sett noe til noen penger og ingenting under "krav og innbetalinger", så skal vel bli en av de som får på høsten i år også tenker jeg. Anonymkode: c1d66...563 Ser ut til at vi er like "heldige" som er av de utvalgte til kontroll for 2. året på rad AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste får skatteoppgjøret i april, mai og juni. Det er to måneder igjen av den perioden. Anonymkode: 6379f...a5e Det sa de i fjor også. Da fikk jeg pengene mine den 30/9. Anonymkode: 535cd...c17
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #22 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser ut til at vi er like "heldige" som er av de utvalgte til kontroll for 2. året på rad Det sa de i fjor også. Da fikk jeg pengene mine den 30/9. Anonymkode: 535cd...c17 De fleste fikk skatteoppgjøret i april, mai og juni i fjor og det gjør de også i år. Anonymkode: 6379f...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå