AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Hatt av og på med mensensmerter siden tirsdag for snart ei uke siden. Igår så sterke at jeg måtte ta smertestillende. Ikm fra lørdag som var og til idag. Ikke tatt test enda. Kan smertene være et tegn? De et av og på. Nå kjenner jeg ingenting. Vil teste noen dager etter ikm. Anonymkode: bb879...eb4
Hirka89 Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 I første graviditet hadde jeg mye mensmurringer fra etter eggløsning og ut hele første trimester, så sånn sett var det vel et tegn da. Andre gangen jeg ble gravid hadde jeg ikke menssmerter.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Jeg er i lik situasjon nå. Den dagen jeg skulle hatt mens hadde jeg skikkelig menskramper og måtte på do xflere. Jeg bruker egentlig ikke få menssmerter så det var veldig uvanlig. Jeg forsikret meg å ha tampong tilgjengelig hele dagen men det kom aldri blødning.. Vil ikke kaste bort den ène testen min på dette tilfelle jeg plutselig får mens rett etterpå, så er spent på de neste dagene. Hvordan gikk det med deg? Mens eller positiv strek? Anonymkode: 8e667...3eb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Jeg har hatt sånn i over 100 dager siden jeg tok boostervaksinen. I tillegg gjør puppene mine så vondt at berøring ikke går. Anonymkode: fe726...91f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har hatt sånn i over 100 dager siden jeg tok boostervaksinen. I tillegg gjør puppene mine så vondt at berøring ikke går. Anonymkode: fe726...91f Da er du kanskje gravid da? Om ikke ville jeg meldt det inn som bivirkning. Anonymkode: 8e667...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 Jeg har siste månedene fått sånne murringer fra og med eggløsning frem til mens. Sammen med sterke svangerskapssymptomer generelt. Har funnet ut at det rett og slett er PMS plager som har blitt kraftig forverret. Utrolig slitsomt og føle seg gravid to uker hver måned. Bare du vet om du kan ha blitt gravid, men murringer utenom mens er altså svært vanlige ifm pms, så ville ikke sett på de som et tegn i seg selv. Anonymkode: c0f43...d0e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er i lik situasjon nå. Den dagen jeg skulle hatt mens hadde jeg skikkelig menskramper og måtte på do xflere. Jeg bruker egentlig ikke få menssmerter så det var veldig uvanlig. Jeg forsikret meg å ha tampong tilgjengelig hele dagen men det kom aldri blødning.. Vil ikke kaste bort den ène testen min på dette tilfelle jeg plutselig får mens rett etterpå, så er spent på de neste dagene. Hvordan gikk det med deg? Mens eller positiv strek? Anonymkode: 8e667...3eb Desverre kom mensen. ts Anonymkode: bb879...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå