Gå til innhold

Tok han hintet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på fest i går med 20-30 andre personer. Prøvde å møte blikket hans flere ganger, men ingen respons tilbake. Vi satt til og med på siden av hverande en kort stund, men snakket ikke. Erkjente utover kvelden til vennina mi at jeg synes han var jævlig kjekk. De studerer det samme.

Den eneste kontakten vi hadde, var at jeg sa hade på bussen - og han sa hade tilbake. Men det skal sies at jeg klappet en annen fyr på skuldren, som jeg snakket litt med på festen - og det var vel derfor han sa hade. Kanskje litt overfladisk prat? Det var en fireseter på bussen. De to andre tror jeg ikke sa noe som helst. Var i hvertfall bare de to jeg la merke til.

Tror dere han tok hintet? Forstår menn at hun er interessert hvis en kvinne ser på deg flere ganger? Er nok lenge til at jeg møter han igjen. Er det bare å gi opp? Menn viser vel interesse/møter blikket til kvinnen hvis han er interessert?

Anonymkode: 929fd...f08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja han tok nok hintet men høres ikke ut som han er interessert. Da hadde han prøvd å oppsøke deg på festen, spurt om nr ditt på bussen eller funnet deg via venninnen din på sosiale medier etterpå. Kanskje han har dame eller kanskje han bare ikke syns du er hans type jente. 

Anonymkode: d72fb...fd5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den eneste kontakten vi hadde, var at jeg sa hade på bussen - og han sa hade tilbake. Men det skal sies at jeg klappet en annen fyr på skuldren, som jeg snakket litt med på festen - og det var vel derfor han sa hade. Kanskje litt overfladisk prat? Det var en fireseter på bussen. De to andre tror jeg ikke sa noe som helst. Var i hvertfall bare de to jeg la merke til.

Det at du klappet en annen fyr på ryggen og pratet litt med ham, var sikkert et hint til han du er litt interessert i om at du vil ha kontakt med ham...

Eller... det kan jo være at han sa "hadet" fordi han så at du klappet en annen fyr på ryggen, og at han da ser på det du gjorde som et hint på at du ikke er interessert?

AnonymBruker
Skrevet
sjonkelrolf skrev (5 minutter siden):

Det at du klappet en annen fyr på ryggen og pratet litt med ham, var sikkert et hint til han du er litt interessert i om at du vil ha kontakt med ham...

Eller... det kan jo være at han sa "hadet" fordi han så at du klappet en annen fyr på ryggen, og at han da ser på det du gjorde som et hint på at du ikke er interessert?

Å klappe en på ryggen er da ikke noe signal på romantisk interesse. Tviler på at det var noe noen reagerte på eller oppfattet 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Møtte en fyr på fest i går med 20-30 andre personer. Prøvde å møte blikket hans flere ganger, men ingen respons tilbake. Vi satt til og med på siden av hverande en kort stund, men snakket ikke. Erkjente utover kvelden til vennina mi at jeg synes han var jævlig kjekk. De studerer det samme.

Tror dere han tok hintet? Forstår menn at hun er interessert hvis en kvinne ser på deg flere ganger? Er nok lenge til at jeg møter han igjen. Er det bare å gi opp? Menn viser vel interesse/møter blikket til kvinnen hvis han er interessert?

ja vi ser interessen, du må ikke gi opp før du har gjort litt mer innsats! go get it

Anonymkode: 651d9...ee9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å klappe en på ryggen er da ikke noe signal på romantisk interesse. Tviler på at det var noe noen reagerte på eller oppfattet 🤣

Det kan du ikke vite. Folk kan oppfatte langt mer enn du tror, så man skal aldri si aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må i hverfall få høre det direkte for å forstå. Ellers kan jeg aldri være sikker. 

Anonymkode: 96873...a77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilket hint?

Anonymkode: 71fb2...02b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du hinter på homøopatisk nivå. Jeg hadde trolig kjent større vibber, om jeg gikk forbi en butikk med dameklær. 

Anonymkode: 30379...9cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I dag kan definitivt ikke en mann anta at en kvinne er interessert bare fordi hun har sett på ham noen ganger.

Anonymkode: 8829d...216

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du så på han for å vise interesse?  🤔 Altså..

Anonymkode: 6ff5b...61c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må faktisk kaste et blikk eller to på noen, for å finne ut at jeg ikke er interessert.  Du må nok øve mer på blikket 😳, slik at det ikke kan mistolkes. Kombinasjonen med smil, eller rennende sikkel, er bra. 

Anonymkode: 30379...9cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du hinter på homøopatisk nivå.

:laugh:  Mikrobisk. Nanofysisk. 

Anonymkode: 3ae3f...966

AnonymBruker
Skrevet

Det holder ikke å se på en mann for å vise interesse, så nei, han tok nok ikke hintet ditt.

Anonymkode: b1c5a...060

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager snakket du ikke med fyren istedenfor å gå og stirre på han en hel kveld?

Anonymkode: 76bde...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...