AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Fitte bart? Hva i all verden betyr det? Er ikke fitte alltid in? Anonymkode: 31637...731 1
Spretterten Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Kjønnshår mener du? Opp til hver enkelt. Det er et valg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fitte bart? Hva i all verden betyr det? Er ikke fitte alltid in? Anonymkode: 31637...731 Fitte bart er en stripe med kjegg på underleppa Men ja, fitte er alltid flott, uansett utseendet 😂❤️ Men det er en annen sak ts Anonymkode: a8ac3...adb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Det er ikke in i den forstand at det er det mest populære nå. Men at det endelig er mer akseptert igjen, det merkes. Og godt er det🙂 Anonymkode: a5d5c...3de
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Spretterten skrev (1 minutt siden): Kjønnshår mener du? Opp til hver enkelt. Det er et valg. Nei, det er en stripe med kjegg loddrett på underleppa. Det har fått sitt ufortjente navn med at folk tuller med at den hadde fungert som en kost ved oralsex så nå at jeg har skrevet feil! Mente fitte KOST! Beklager dette ts Anonymkode: a8ac3...adb
Spretterten Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er en stripe med kjegg loddrett på underleppa. Det har fått sitt ufortjente navn med at folk tuller med at den hadde fungert som en kost ved oralsex så nå at jeg har skrevet feil! Mente fitte KOST! Beklager dette ts Anonymkode: a8ac3...adb Haha. Okey, samme svar.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er en stripe med kjegg loddrett på underleppa. Det har fått sitt ufortjente navn med at folk tuller med at den hadde fungert som en kost ved oralsex så nå at jeg har skrevet feil! Mente fitte KOST! Beklager dette ts Anonymkode: a8ac3...adb Haha, dette var bare morsomt. Når du forklarer fittekost på denne måten, kommer jeg nok aldri til å se på en mann med stripe-skjegg på samme måte igjen😆 Ja til glattbarbert ansikt eller fullskjegg! Dropp ‘moteklipp’😅 Anonymkode: a5d5c...3de
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, dette var bare morsomt. Når du forklarer fittekost på denne måten, kommer jeg nok aldri til å se på en mann med stripe-skjegg på samme måte igjen😆 Ja til glattbarbert ansikt eller fullskjegg! Dropp ‘moteklipp’😅 Anonymkode: a5d5c...3de Noen har det naturlig da. Min mann har bart, en flik under underleppa og skjegg på haken. Det vokser aldri lengre enn 1 cm eller 2, og dukker ikke opp noen andre steder uansett hva som er in eller ut. Ja, til å være naturlig slik man er ment å være, tenker jeg. Anonymkode: 31637...731
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er kjegg???? Anonymkode: 62537...a9a Kjegg er dette rare gutter får under munnen når de en gang i framtiden blir voksne. Ordet brukes gjerne av unge som går i barne- eller ungdomsskolen. Anonymkode: 7617d...c82
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #13 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, det er en stripe med kjegg loddrett på underleppa. Det har fått sitt ufortjente navn med at folk tuller med at den hadde fungert som en kost ved oralsex så nå at jeg har skrevet feil! Mente fitte KOST! Beklager dette ts Anonymkode: a8ac3...adb *Fittekost Anonymkode: 34100...8c3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #14 Skrevet 4. april 2022 Det er i alle fall utrolig stygt. Anonymkode: 0fcb3...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå