Extunc Skrevet 3. april 2022 #1 Del Skrevet 3. april 2022 I det siste, så har jeg ligget lit våken og tenkt over hvordan jeg kan være så bevisst, jeg mener, hvordan kan man føle seg ekte og være bevisst på at man selv eksisterer og hvordan alt rundt seg, vi kunne jo bare ha vært roboter nesten og bare gjort ting fordi vi var programmert til det, men vi føler oss ekte og har en følelse av selv, en person som var psykotisk en gang, han så veggene rundt seg bevege seg litt akkurat som de var levende, det vil si at alt materie rundt oss er levende, man kan bare se bort i fra det og si at han bare fantaserte under psykosen, men hvorfor finne på noe sånt likevel? Vi liker si at energi var starten på alt i universet og når denne energien/materien avkjøles, så dannes det fysisk materiale som alt rundt oss består av, så lenge man forer denne materien med litt energi fra soler så forblir den i en slags mellomverden, mellom ren energi og dødt objekt, men jeg tror nå at alt startet med en slags bevissthet, det er en film også, den niende porten, som sier at flammene ga liv til djevelen, djinnen, det er selve flammene eller energien da som er levende og har en bevissthet til å begynne med, vi er alle da et slags strå fra denne bevisstheten, ja litt som noen mener vi er alle guds barn, vi er alle en del av denne bevisstheten, jeg kan ikke forklare bedre egentlig hvordan vi alle kan ha en bevissthet og ikke bare er zombier på en måte som ikke lever og bare går rundt fordi vi er programmerte, vi er tydelig mye, mye mer 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Del Skrevet 3. april 2022 Trodde på sånt før jeg og, så ble jeg voksen. Anonymkode: 3e958...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Del Skrevet 4. april 2022 Extunc skrev (15 timer siden): I det siste, så har jeg ligget lit våken og tenkt over hvordan jeg kan være så bevisst, jeg mener, hvordan kan man føle seg ekte og være bevisst på at man selv eksisterer og hvordan alt rundt seg, vi kunne jo bare ha vært roboter nesten og bare gjort ting fordi vi var programmert til det, men vi føler oss ekte og har en følelse av selv, en person som var psykotisk en gang, han så veggene rundt seg bevege seg litt akkurat som de var levende, det vil si at alt materie rundt oss er levende, man kan bare se bort i fra det og si at han bare fantaserte under psykosen, men hvorfor finne på noe sånt likevel? Vi liker si at energi var starten på alt i universet og når denne energien/materien avkjøles, så dannes det fysisk materiale som alt rundt oss består av, så lenge man forer denne materien med litt energi fra soler så forblir den i en slags mellomverden, mellom ren energi og dødt objekt, men jeg tror nå at alt startet med en slags bevissthet, det er en film også, den niende porten, som sier at flammene ga liv til djevelen, djinnen, det er selve flammene eller energien da som er levende og har en bevissthet til å begynne med, vi er alle da et slags strå fra denne bevisstheten, ja litt som noen mener vi er alle guds barn, vi er alle en del av denne bevisstheten, jeg kan ikke forklare bedre egentlig hvordan vi alle kan ha en bevissthet og ikke bare er zombier på en måte som ikke lever og bare går rundt fordi vi er programmerte, vi er tydelig mye, mye mer Kanskje alle skapningar og ting har sjel? Anonymkode: a4333...e04 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå