Gå til innhold

Hvordan snappe en mann ut av «sex tunell syn», uten å ødelegge stemningen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper dere skjønner hva jeg mener med «sex tunell syn» 😅 Når de blir så in the mood, at de blir litt for klåfingra og litt for ivrige, uten at kvinnen er helt med på bølgen

Han sier han vil respektere meg. Men er som at han får på skylapper når der skjer. Vanskelig å «nei jeg er ikke klar», uten å ødelegge stemningen. Han blir ikke sur altså. Men da føler han seg påtrengende og det setter en stemning stopper

Anonymkode: 66d3e...f5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at han vil litt for fort til poenget og glemmer å bry seg om hva du liker? Hva med å sette deg oppå ham, holde hendene fast og erte ham i litt langsommere tempo?

Anonymkode: 81f14...acb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mener du at han vil litt for fort til poenget og glemmer å bry seg om hva du liker? Hva med å sette deg oppå ham, holde hendene fast og erte ham i litt langsommere tempo?

Anonymkode: 81f14...acb

Jeg mener langt før man i det hele tatt kommer til det stadiet 😅 Før jeg i det hele tatt er litt kåt en gang, også blir det antennende at han blir for ivrig. Blir bare for mye for meg på en gang. For han så kan det jo gå to sekunder fra å snakke om noe random til at han vil ta av klærne 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om det blir dårlig stemning? Om han lager dårlig stemning pga at du setter grenser for sex og klåfingretheten hans så avslører han seg selv som en drit kjip fyr som ikke respekterer deg 

Anonymkode: af344...2d2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor bryr du deg om det blir dårlig stemning? Om han lager dårlig stemning pga at du setter grenser for sex og klåfingretheten hans så avslører han seg selv som en drit kjip fyr som ikke respekterer deg 

Og da burde du dumpe han så får han virkelig oppleve dårlig stemning! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja det er sant det 😅 jeg kan faktisk ikke bry med om det for hans del

ts

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er sant det 😅 jeg kan faktisk ikke bry med om det for hans del

ts

Akkurat! 

Enten er han villig til å forstå at du trenger at ting går litt roligere for seg, ellers får han bare bli sur/skuffet/flau eller hva han nå blir. 

Tar han det ikke til seg etterhvert er han ikke noe å satse på. Tenk 5 år fremover i tid, du er ikke nyforelsket, du har stått på hodet med alt mulig og er sliten, og han har fremdeles ikke skjønt at kvinner trenger litt tid og oppvarming. Da synes du ikke lenger det er noe du må takle varsomt, men at han er en forbanna dritt. 

Like greit å være klar nå. Enten lærer han, eller så vet du hva du bør gjøre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Håper dere skjønner hva jeg mener med «sex tunell syn» 😅 Når de blir så in the mood, at de blir litt for klåfingra og litt for ivrige, uten at kvinnen er helt med på bølgen

Han sier han vil respektere meg. Men er som at han får på skylapper når der skjer. Vanskelig å «nei jeg er ikke klar», uten å ødelegge stemningen. Han blir ikke sur altså. Men da føler han seg påtrengende og det setter en stemning stopper

Er han en mann som ikke skjønner hvor viktig det er for kvinner, å oppnå nivå 2 på kåthetsskalaen?😅

Gjest Drigo
Skrevet

Synes det ofte henvises til enkle løsninger «lær ham der å da, eller dump ham».

Er han i rette alder, så har han trolig svært høy sexlyst, og mannens tenningsmønster er ofte slik du beskriver - rett på sak. Han tror imidlertid at du har samme tenningsmønster, og tror at alt du ønsker deg nå er het omgang der å da. Ofte er det en måte å vise at du er en attraktiv partner, og ofte en måte å vise sin begeistring for deg på. Det er imidlertid også gutter/menn som ikke bryr seg i hele tatt om du er en juvel som han ønsker å dele livet med - som er og blir egoister. Det viser seg ikke bare på sexfronten, men andre deler av livet. Deler han andre ting med deg? Hvordan er han med andre venner, kollega, familie etc. Hvis han scorer negativt på alle punkter er vel det å bryte forholdet et ok valg.

Ta gjerne noen flere runder med å forklare ditt tenningsmønster, og at han vil tjene på det i lengden. Jeg har tidligere anbefalt boken «Det kvinner vil ha, de menn vil ha» av John A. Gottman. Boken forklarer godt forskjellen på kvinnens og mannes tenningsmønster og lærer han å bli en «Helt» (hvis han vil). Tror også at dere ved å finne ut av dette også vil like noen kjappiser, men da med litt for-varming.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvordan snapper man en dame ut av overtenkningen sin så hun kan være med å nyte sexen istedet? Blir jo samme greia. Hvorfor skal alltid menn justeres på? 

Anonymkode: 3b51e...006

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Drigo said:

Synes det ofte henvises til enkle løsninger «lær ham der å da, eller dump ham».

Er han i rette alder, så har han trolig svært høy sexlyst, og mannens tenningsmønster er ofte slik du beskriver - rett på sak. Han tror imidlertid at du har samme tenningsmønster, og tror at alt du ønsker deg nå er het omgang der å da. Ofte er det en måte å vise at du er en attraktiv partner, og ofte en måte å vise sin begeistring for deg på. Det er imidlertid også gutter/menn som ikke bryr seg i hele tatt om du er en juvel som han ønsker å dele livet med - som er og blir egoister. Det viser seg ikke bare på sexfronten, men andre deler av livet. Deler han andre ting med deg? Hvordan er han med andre venner, kollega, familie etc. Hvis han scorer negativt på alle punkter er vel det å bryte forholdet et ok valg.

Ta gjerne noen flere runder med å forklare ditt tenningsmønster, og at han vil tjene på det i lengden. Jeg har tidligere anbefalt boken «Det kvinner vil ha, de menn vil ha» av John A. Gottman. Boken forklarer godt forskjellen på kvinnens og mannes tenningsmønster og lærer han å bli en «Helt» (hvis han vil). Tror også at dere ved å finne ut av dette også vil like noen kjappiser, men da med litt for-varming.

Fordi fasiten her på KG er jo at mannen skal dumpes. Selv i scenarioer hvor det er kvinnen som bør skjerpe seg. Også handler de resterende trådene om kvinner som ikke finner seg menn. Det kaller jeg en rød tråd.

Gjest Drigo
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, hvordan snapper man en dame ut av overtenkningen sin så hun kan være med å nyte sexen istedet? Blir jo samme greia. Hvorfor skal alltid menn justeres på? 

He, he - stor utfordring! Overtenkning. Kanskje holde godt rundt henne. Viske i øret, er det noe jeg kan gjøre for deg? Vaske trappa eller massere deg? Skal ofte ikke så mye til, bare hun får satt noen tanker på plass. Hvorfor mannen? Fordi kvinnen er et komplisert mesterværk som trenger litt smøring for å fungere optimalt. 🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du hvisker ham i øret:

«Min bestemor døde i denne sofaen…»

Eller noe tilsvarende som måtte passe.

Det gjør underverker for stemningen.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du skal være så opptatt av å redde stemningen. Blir han sur så blir han sur. Du må uansett sette de grensene du har behov for å ha så lenge du trenger det. Hvis du blir mer opptatt av å redde stemningen så kan han manipulere deg til å gjøre ting du ikke føler du er klar for enda. Vi damer er altfor redde for å ødelegge stemningen og at menn skal bli sure. Vi må slutte med det, for ellers klarer vi ikke å ta vare på grensene våre. En mann som ikke respekterer grensene dine er ikke noe å ha uansett. 

Anonymkode: 9756b...451

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan skylde på mensen? Eller noe infeksjon el slikt i underlivet. 

Anonymkode: 1a435...3ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi fasiten her på KG er jo at mannen skal dumpes. Selv i scenarioer hvor det er kvinnen som bør skjerpe seg. Også handler de resterende trådene om kvinner som ikke finner seg menn. Det kaller jeg en rød tråd.

Misery loves company. 

Dump han, stikk ned på butikken og handle inn en sexpack max. Trøgda hever seg ikke sjæl! 

Skaff deg noen marsvin og en katt attpåtil , så har du runda KG. 

Anonymkode: 67811...cf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...