AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Jeg ble gravid med vilje. Han ville ikke jeg skulle ta abort. Jeg tok abort med vilje for å så sende bildet av fosteret etterpå. Jeg var 18 da. Anonymkode: c57a1...582 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Jeg fant ut at han hadde en samboer, så jeg fortale henne at vi hadde hatt et forhold på si. Han klikke helt! Jeg hadde nok ikke gjort det samme i dag, for det ble alt for mye drama som også gikk ut over meg selv. Anonymkode: 34fe4...fd7 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ble gravid med vilje. Han ville ikke jeg skulle ta abort. Jeg tok abort med vilje for å så sende bildet av fosteret etterpå. Jeg var 18 da. Anonymkode: c57a1...582 😂 beste jeg har lest Anonymkode: 996ac...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Fortalte rundt at han ikke ønsket sine egne barn, fordi han selv ikke ønsker være far. At han ofte satt å gråt på badet pga det. Dyttet barna over på besteforeldrene, så han selv kunne dra ut på byen. (Fikk frem at det ikke var pga selve barna i seg selv altså, var søte barn). Dette fucket opp mye for han, da hans sjekke replikk var at han var en trygg, stabil far 🤓 Fortalte til barnemor da hun i desperasjon prøvde få tak i han, at han ikke var syk, det var en løgn for å slippe ha barna. Han var jo ikke syk 😂 Truet med å fortelle barnemor alle hans hemmeligheter om barna, om han noen gang dro ut på mitt utested 🤷🏼♀️ (til info har han nå aldri barna alene, om noen ble bekymret for dem) Anonymkode: ec5b1...ae2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): 😂 beste jeg har lest Anonymkode: 996ac...0cd Er faktisk ikke morsomt. Anonymkode: c57a1...582 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Vasket doen og dusj-sluket med tannbørsten hans da jeg fant ut at han hadde forhold på si mens vi hadde en nyfødt hjemme. Så gikk jeg fra han og var lykkelig uten han Anonymkode: d6afd...c60 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er faktisk ikke morsomt. Anonymkode: c57a1...582 let's agree to disagree Anonymkode: 996ac...0cd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan si at du er sosiopat uten å si at du er sosiopat. Anonymkode: c58d1...476 Jeg er alt annet enn sosiopat 😜 Om det var slemt? Ja. Anonymkode: ec5b1...ae2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fortalte rundt at han ikke ønsket sine egne barn, fordi han selv ikke ønsker være far. At han ofte satt å gråt på badet pga det. Dyttet barna over på besteforeldrene, så han selv kunne dra ut på byen. (Fikk frem at det ikke var pga selve barna i seg selv altså, var søte barn). Dette fucket opp mye for han, da hans sjekke replikk var at han var en trygg, stabil far 🤓 Fortalte til barnemor da hun i desperasjon prøvde få tak i han, at han ikke var syk, det var en løgn for å slippe ha barna. Han var jo ikke syk 😂 Truet med å fortelle barnemor alle hans hemmeligheter om barna, om han noen gang dro ut på mitt utested 🤷🏼♀️ (til info har han nå aldri barna alene, om noen ble bekymret for dem) Anonymkode: ec5b1...ae2 hva var dette hevn for? Anonymkode: 996ac...0cd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hevn er å drikke gift og tro at fienden vil dø. Anonymkode: c58d1...476 Jeg tror du tenker på bitterhet. Hevn går jo i høyeste grad ut av andreparten Anonymkode: 5ff5e...0a8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hevn er for svake mennesker. Anonymkode: c58d1...476 Enig. Det er også ondskapsfullt. Anonymkode: 5648d...513
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #13 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hevn er for svake mennesker. Anonymkode: c58d1...476 hevn er givende, morsomt, og tilfredsstillende. guden fra deg gamle testamentet var klar på dette: synd, og dra til helvete. det nye testamentets gud er svak. Anonymkode: 996ac...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #14 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hevn er for svake mennesker. Anonymkode: c58d1...476 Kanskje, men uttrykket ditt er fortsatt feil. Anonymkode: 5ff5e...0a8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #15 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gud er et konsept og ikke fakta. Anonymkode: c58d1...476 og helvete er en sinnstilstand. Anonymkode: 996ac...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #16 Skrevet 3. april 2022 Hevn smaker godt! Jeg er feit for en grunn. Anonymkode: c57a1...582
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #17 Skrevet 3. april 2022 Min x dumpet meg brutalt og jævlig da jeg var ung, og oppå dette skadet han meg såpass at jeg endte på sykehuset. I tillegg begynte han å snakke masse dritt om meg i etterkant, enda det var han som dumpet meg. Lå med bestekompisen hans som hevn. Ung og dum som jeg var så jeg ikke konsekvensene av det. Bestekompisen hans ble forelsket i meg med tiden, og det ble masse drama i etterkant. De er ikke venner den dag i dag. Etterhvert kom det frem at all den dritten min x sa om meg var direkte løgn, og de resterende vennene hans endte med å snu ryggen til han. Ble noen år med alvorlig depresjon for hans del. 😳 Men jeg syns ikke synd i han, da måten han behandlet meg på er helt utilgivelig. Men i etterkant hadde jeg nok ikke gjort det på den måten, da jeg fikk veldig vondt av hans bestekompis. Han var jo helt uskyldig i det her, og det var veldig stygt av meg å bruke han som en hevn. Anonymkode: a1a53...913 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #18 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ved å skade andre skader man seg selv. Fordi du da må leve med at du er en person som skader andre. Hvordan kan du like deg selv da? Det er forsket på lykke og det er ikke slik man oppnår den. Kynikeren vet prisen på alt, men ikke verdien av noe. Anonymkode: c58d1...476 Ikke nødvendigvis? Fælt da som du kverulerer. Deg er det umulig å snakke med. Anonymkode: 5ff5e...0a8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #19 Skrevet 3. april 2022 Veldig barnslig, men da jeg oppdaget at han var utro, imens,vi enda bodde sammen (før han forlot meg til fordel for henne). Så kjørte jeg total silent treatment. Orket ikke synet av ham eller høre stemmen hans. Men tannbørsten fikk noen omganger i doskåla for å se det slik. Og ellers lignende i den duren. Nå er det over 15 år siden, men tanken på dette kan fortsatt få meg til å smile😇 Anonymkode: 20ad8...105
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #20 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å stå opp for seg selv og si ifra er viktig. Evt advare andre eller anmelde straffbare forhold også. Hevn er for barn og svake mennesker. Det er en umoden måte å føle seg kortsiktig bedre på. Anonymkode: c58d1...476 å ikke evne annet enn å snu andre kinn til er for svake mennesker. sterke mennesker gjør sketchy ting innimellom, fordi de aksepterer at de er bare mennesker, og går ikke rundt og later som de er helgener. det er jo helt klart at de fleste som maser om å tilgi alt for alle ikke klarer noe annet enn å bare ta imot. er ikke noe styrke i faktisk svakhet Anonymkode: 996ac...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå