Gå til innhold

32-årig singel kvinne med barneønske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært singel. Har datet noen i kortere og lengre perioder, men det har aldri vært gjensidige følelser fra begges side. Min drøm var å få familie. Hele pakka. Skiturer og ferier og juleforbredeleser og tacofredag. Hva er sjansene mine?

Anonymkode: 34640...a4b

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har alltid vært singel. Har datet noen i kortere og lengre perioder, men det har aldri vært gjensidige følelser fra begges side. Min drøm var å få familie. Hele pakka. Skiturer og ferier og juleforbredeleser og tacofredag. Hva er sjansene mine?

Fortsett å prøve? La den du dater vite at du ser etter noe seriøst og vil starte en familie fort. 

Anonymkode: e941c...7af

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fortsett å prøve? La den du dater vite at du ser etter noe seriøst og vil starte en familie fort. 

Ja, jeg kommer til å fortsette å prøve til jeg dør, eller i det minste til jeg er 45, noen er jo fertile lenge. Men jeg føler meg så motløs. Jeg er ærlig om hva jeg ser etter og hopper ikke i senga på første date. Men de jeg liker synes aldri jeg er bra nok, og de som liker meg er ikke noe for meg. Jeg har jo ønsket meg kjæreste i over 15 år. At jeg ikke har greid det hittil lover ikke så godt for framtida.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kommer til å fortsette å prøve til jeg dør, eller i det minste til jeg er 45, noen er jo fertile lenge. Men jeg føler meg så motløs. Jeg er ærlig om hva jeg ser etter og hopper ikke i senga på første date. Men de jeg liker synes aldri jeg er bra nok, og de som liker meg er ikke noe for meg. Jeg har jo ønsket meg kjæreste i over 15 år. At jeg ikke har greid det hittil lover ikke så godt for framtida.

Bruker du dating apper? Det finnes også noe som heter arranged marriage hvis det er noe for deg, men det er ikke så typisk norsk og er mer midtøst - asiatisk. Litt som love is blind kanskje, om du har hørt om showet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men de jeg liker synes aldri jeg er bra nok, og de som liker meg er ikke noe for meg.

Det er m.a.o akkurat som alle andre.  I tillegg til å revidere kravlista jevnlig,  så må du makse kontaktflaten din. Vær tilstede i tilstelninger, organisasjoner, fest og sport. Bruk alle apper, etc. Bruk psykolog, for å se om du har gått deg fast. 

Anonymkode: fc1d5...2bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Problemet til kvinner er at de bryr seg bare om utseende. 

Anonymkode: 0fb3b...ed3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen drøm om mann og barn. Singel meste av mitt voksne liv. Selv om jeg prøvde og feilet litt i ett par forhold 1-2 år på det lengste. Så ble jeg plutselig 2-barnsmor og samboer likevel rett før jeg fylte 40 år. Livet er uforutsigbart på godt og vondt❤️ Vær åpen for det og det vil kunne skje mår du minst aner det❤️

Anonymkode: 055a2...061

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du konsekvent har den opplevelsen i 15 år så hadde jeg vært redd for - forutsatt at du ikke firer på noen krav/ endrer litt på hva du gir verdi hos en partner/ eventuelt klarer å bli en bedre utgave av deg selv - at du blir gående singel i 15 år til. Kan iallfall være verdt litt selvransakelse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Danmark.

Anonymkode: f9f76...719

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva ser du etter, da ...?

Problemet er at et forhold har små sjanser for å overleve dersom det fra første øyeblikk av skal være dødsseriøst; grunnen til at det fra naturens side er meningen at unge mennesker skal bli sammen, er nettopp at man da ikke tar alt så forferdelig alvorlig, og har et sinn som er mer åpent enn hos en vanlig 30-åring. Under slike forutsetninger kan man være spontan, romantisk og forelsket, og utvikle forholdet videre derfra.

Men når en kvinne når en viss alder og først og fremst vil få barn, forsvinner leken og alvoret tar over; da sier det seg selv at hun heller ikke kan ha de samme kravene hun hadde da hun var 20, for mennene som kunne vært aktuelle for henne, har for lengst funnet seg en partner og stiftet familie selv.

Ikke det at det er noe feil ved å ikke hoppe til køys med et tresifret antall tilfeldige sexpartnere, slik enkelte gjør, men når tar bort leken i forholdet, gjenstår forpliktelsene, og det sier seg selv at da er mulighetene for å finne en partner kraftig redusert; det man i praksis ser etter, er en gratis medarbeider som kan hjelpe til med å ta seg av barnestell, økonomi og oppdragelse de neste 18 årene - dette er en jobb, og den er krevende.

Og akkurat som man i en stillingsannonse ikke kan se etter høye, slanke og pene menn som kan jobbe bak disken i skobutikken, kan man heller ikke komme med altfor store krav i denne jobben.

Så ser man slik på det, kan man sikkert finne en mann som kan påta seg stillingen som barnefar, men drømmer man om "den rette" drømmeprinsen, tror jeg man har store sjanser for å forbli singel resten av livet. Dessverre.

Anonymkode: a2709...9e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Jr.Garcon said:

Hvis du konsekvent har den opplevelsen i 15 år så hadde jeg vært redd for - forutsatt at du ikke firer på noen krav/ endrer litt på hva du gir verdi hos en partner/ eventuelt klarer å bli en bedre utgave av deg selv - at du blir gående singel i 15 år til. Kan iallfall være verdt litt selvransakelse.

Helt klart. Kjente en fyr som ofte klaget over det samme, og han var altså liten og tjukk og ville helst ha en høy, slank blondine. Stund siden jeg har snakket med ham, men ville tro at enten har han lempet på kravene, eller så er han fortsatt singel.

Til TS: De som ikke er noe for deg, hva er galt med dem? Ikke avspis oss med "jeg fikk ikke følelser" eller noe slikt, fortell om konkrete mangler.

Anonymkode: 259e5...7d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det du ønsker deg er overhodet ikke så idyllisk som du tror - det må jeg bare si med en gang. Livet som singel er overlegent i forhold til familielivet. På sånn ca alle plan. Med mindre du trenger en medlåntaker. 

Det er plenty av menn der ute som også vil ha en partner. Du må velge blant de mennene som er på ditt eget nivå. Da er det uproblematisk. Selv om det føles ut som du ikke får mannen du vil ha. Alle kan ikke få 10ern. 

Anonymkode: 93567...dbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Problemet til kvinner er at de bryr seg bare om utseende. 

Anonymkode: 0fb3b...ed3

Jeg tror du blander sammen menn og kvinner her😂

Anonymkode: 8e24d...67f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

ALTSÅ... senker du kravene dine så kan du jo velge og vrake. Datingsider oversvømmes av menn

Anonymkode: 68ffe...961

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er fornuftig å bruke litt tid, og man må jo gjerne ha noen partnere før man finner en person som er riktig for seg. Men om du har vært singel i femten år så bør man nok også gå noen runder med seg selv og se hva som er viktigst og hva som kanskje er mindre viktig? 

Anonymkode: d46d4...ce2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/3/2022 at 11:27 PM, AnonymBruker said:

Klart du kan finne deg en mann å stifte familie med ! Ikke gi opp, men kom deg bort fra kvinneguiden og inn i den virkelige verden. Ikke ligg med alle du treffer, legg mer merke til de rundt deg og ikke bare se etter Chad - han finnes ikke, du må finne din Chad :)

Anonymkode: eb75e...072

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 23.27):

Helt umulig å vite ut i fra det lille du skriver om deg selv. Men det jeg har uthevet tyder kanskje på et klassisk kvinneproblem.

Jeg er spent på hva slags menn du pleier å like, og hva slags menn som liker deg men som du ikke er interessert i..

Endret av Anonymburker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 11.09):

Jeg tror du blander sammen menn og kvinner her😂

Anonymkode: 8e24d...67f

Tror ikke det ene kjønnet er bedre enn det andre her..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 32 år, alltid har vært singel og ønsker barn ville jeg vurdert mulighetene for å få barn på egenhånd. En mann kan dukke opp senere og dere kan bli en familie, men hvis du ønsker barn er det kanskje ikke så lurt å vente i mange år til. Tenker mest på det at du alltid har vært singel. Hva er sjansen for at noen plutselig skal dukke opp etter så mange år når du begynner å få dårlig tid? 

Anonymkode: 59cac...3df

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonymburker skrev (3 timer siden):

Men det jeg har uthevet tyder kanskje på et klassisk kvinneproblem

Mann her. Jeg synes det høres ut som et klassisk problem, uten å være kjønnsspesifikt.

Noen ganger tar vi til takke med de som vil ha oss, og det gjør jammen kvinner også. 

Anonymkode: fc1d5...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...