AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Del Skrevet 3. april 2022 Får en rød klump når jeg har i øredobber som henger og beveger seg mye, men det går bort hvis jeg bytter til øredobber som ikke henger. Det ene hullet mitt har grodd igjen og klumpen går ikke bort. Den har vørt der i et halvt år nå. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: b1964...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Del Skrevet 3. april 2022 Gå til legen Anonymkode: f80b5...7a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Del Skrevet 3. april 2022 Jeg tenker en tur til legen, så kanskje du kan få en krem som dempe immunforsvaret litt 😅 Det ser svært irritert ut. Når jeg bruker store øredobber kan det samme skje hos meg, men ikke så ille som hos meg da. Vet du om du har noen allergier? Jeg er f eks allergisk mot nikkel. Uansett grunn, så sier kroppen din ifra om at «det der liker vi ikke!». Eneste andre tipset jeg kan ha, er sårrens jeg har lært etter en øyelokk operasjon. Da var det å prøve holde det rent og tørt, og IKKE pille på det. La det være i fred. Rense det en gang daglig forsiktig med saltvann. Kjøle det ned så ofte som mulig. Hva med å ta en isbit i en tynn klut og holde inntil? Væsker det forresten? Anonymkode: 40d68...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Del Skrevet 3. april 2022 Unngå nikkel og bruk kun rent gull eller sølv. Det er nikkel som trigger dette Anonymkode: ebd0c...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Del Skrevet 4. april 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker en tur til legen, så kanskje du kan få en krem som dempe immunforsvaret litt 😅 Det ser svært irritert ut. Når jeg bruker store øredobber kan det samme skje hos meg, men ikke så ille som hos meg da. Vet du om du har noen allergier? Jeg er f eks allergisk mot nikkel. Uansett grunn, så sier kroppen din ifra om at «det der liker vi ikke!». Eneste andre tipset jeg kan ha, er sårrens jeg har lært etter en øyelokk operasjon. Da var det å prøve holde det rent og tørt, og IKKE pille på det. La det være i fred. Rense det en gang daglig forsiktig med saltvann. Kjøle det ned så ofte som mulig. Hva med å ta en isbit i en tynn klut og holde inntil? Væsker det forresten? Anonymkode: 40d68...ec1 Takk for tipsene! Nei væsker ikke:) er vare en klump liksom Anonymkode: b1964...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 4. april 2022 #6 Del Skrevet 4. april 2022 Ser ut som en keloid. En lege kan operere det vekk men man kan risikere at det kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #7 Del Skrevet 4. april 2022 3 hours ago, Mokkilokki said: Ser ut som en keloid. En lege kan operere det vekk men man kan risikere at det kommer tilbake. Er det dyrt å operere det bort? Anonymkode: b1964...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 4. april 2022 #8 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det dyrt å operere det bort? Anonymkode: b1964...ee0 Det kjenner jeg ikke til. Vet heller ikke om fastlege tar og fikser sånn men kanskje du må henvises til plastisk kirurgi. Men først må det jo avklares om dette er en keloid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå