Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som plaster på såret for en gang han såra meg, sa han at han planta en romantisk kveld for oss. Men så har jeg funnet ut at han glemte det… hvordan skal jeg forholde meg til dette? Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 13f62...579

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såret deg? 

Anonymkode: 1a681...ade

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har FUNNET ut at han har glemt det, så har du vel glemt det du også? 🤔 Da får du si noe sånt som;

"Husker du den daten du lovet? Det skal være et standup-show med blablabla, med helaften og middag og blablabla. Kjenner at det VIRKELIG hadde vært plaster på såret 😀😀😀"

Og så bestiller han billetter og så storkoser dere dere 😊 Og så er det sånn at alle kan glemme ting av og til og at det ikke betyr at han ikke elsker deg.

Anonymkode: 195c9...4d9

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 0.13):

Hvis du har FUNNET ut at han har glemt det, så har du vel glemt det du også? 🤔 Da får du si noe sånt som;

"Husker du den daten du lovet? Det skal være et standup-show med blablabla, med helaften og middag og blablabla. Kjenner at det VIRKELIG hadde vært plaster på såret 😀😀😀"

Og så bestiller han billetter og så storkoser dere dere 😊 Og så er det sånn at alle kan glemme ting av og til og at det ikke betyr at han ikke elsker deg.

Anonymkode: 195c9...4d9

Det skulle være en overraskelse, og jeg har gått og ventet. Skjønte til slutt at han hadde glemt det, og spurte om den daten. Jeg har jo gått rundt og tenkt at det som han såret meg med var ok, fordi han sa han skulle gjøre opp med den daten… men han glemte den jo

ts

AnonymBruker
Skrevet

Han driter i deg. 

Anonymkode: e037c...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt lei meg, men hva man gjør er jo ganske avhengig av forholdet ellers da.

Anonymkode: 2536f...a20

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde såret typen min,og ville gjort opp for det gjennom en romantisk gest,så ville jeg ikke " glemt det "

Ville du ? 

Høres ut som en sweet talker, but no actions...🙄

Han sårer deg dobbelt.  Og tro meg,han har ikke glemt noe. Han bryr seg bare ikke nok. 

Så enkelt er det. 

Han er en typisk fyr som drar ut mest mulig av hva som passer han,med minst mulig i retur. 

Men det har du sikkert oppdaget for lengst.  

Anonymkode: 7200f...ab4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om jeg hadde såret typen min,og ville gjort opp for det gjennom en romantisk gest,så ville jeg ikke " glemt det "

Ville du ? 

Høres ut som en sweet talker, but no actions...🙄

Han sårer deg dobbelt.  Og tro meg,han har ikke glemt noe. Han bryr seg bare ikke nok. 

Så enkelt er det. 

Han er en typisk fyr som drar ut mest mulig av hva som passer han,med minst mulig i retur. 

Men det har du sikkert oppdaget for lengst.  

Anonymkode: 7200f...ab4

Ja, er redd for det 😕 Kan ikke helt skjønne at jeg trodde på at han glemte det… Ingen glemmer vell noe sånt?? Føles ut som han sier hva som helst in the moment, men han mener det jo ikke, og da er det vell vanskelig å holde styr på løgnene 🙄

ts

Gjest Geitis
Skrevet

Denne mannen er rett og slett ikke nok interessert! Han hadde ikke glemt det om han gledet seg til å være med deg! Beklager, men dette er ikke ett forhold jeg tror du vil være lykkelig på sikt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, er redd for det 😕 Kan ikke helt skjønne at jeg trodde på at han glemte det… Ingen glemmer vell noe sånt?? Føles ut som han sier hva som helst in the moment, men han mener det jo ikke, og da er det vell vanskelig å holde styr på løgnene 🙄

ts

Det blir som barnet her I huset som sier "ja" og hva som helst for " spilletid "  🙄

På det nivået av modenhet.... 

Ville tenkt meg om ,om jeg var deg  . Ikke pekefinger.,- kun erfaring 😅 Noen menn sier hva som helst,så lenge som helst,til hvem som helst, så lenge de slipper ta ansvar og har nytte av det. 

Jeg snakker ikke om random players.  Men interaksjoner over år ️ Så vær forsiktig.  ❤

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...