AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Nå har jeg leste om flere på KG som har skrevet at de ble hetset av frekke tyrkere på ferie, og jeg lurte på om de generelt er sånn? Og hva er poenget, dersom de driver en butikk eller restaurant så lønner det seg jo å være hyggelig mot folk. Ønsker de å få bad reviews på Tripadvisor, eller hav er greia? Jeg får hvertfall ikke lyst å gå innom en restaurant dersom det står noen i døra og roper "fy faen så schtøgg og feit du er" som skjedde med en venninne av meg. Mange tyrkere kan norsk tydeligvis. Hva kan man svare tilbake evt? Noen tips? Jeg reiser dit snart men angrer litt på å ha bestilt tur. Jeg er dsv veldig sensitiv og ser for meg at jeg kan begynne å gråte om noen kaller meg stygg Anonymkode: e24f9...754
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Jeg er både stygg og feit, men har blitt behandlet bra begge gangene jeg reiste til Tyrkia. Anonymkode: e6cc3...7c6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Aldri opplevd noe slikt nei. Synes de fleste tyrkere er høflige og oppegående folk. Vil ikke si de skiller seg nevneverdig ut ifra andre folkeslag. Hvor skal du reise? Skal du til en typisk partyplass? Anonymkode: 3fdfe...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå