Gå til innhold

Guttenavn er umulig og finne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk en liten gutt 24 Februar, han har ennå ikke et navn,da vi rett og slett sliter med og finne et vi liker, hadde mange jentenavn på listen da begge følte det var jente. Guttenavn vi liker godt er allerede brukt av nær familie og venner navn som Alfred, Gustav, Even,Henrik,Magnus, Espen, Simen, Emil, Sander, Eskild , Mikkel, Oliver, Liam, Isaac ,Mathias, Eirik, Abel, Felix, Silas, Michael og Alexander, så de er jo uaktuelle, og derfor sliter vi veldig.

Jeg liker også godt Theodor, Samuel og Thomas ,men det liker ikke faren, Faren liker Daniel, Mats og Fredrik  som ikke jeg vil ha, synes de er så vanlige.

Så hjelp setter vi pris på

Anonymkode: 4fac9...4b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Albert, Anton, Elias, Kristoffer, Edvard?

Anonymkode: 72015...7e5

Gjest Skogen4
Skrevet

Vi syns også guttenavn var vanskelig da vi ventet lillebror i 2020, vi endte opp med å kalle opp lillebror etter min morfar, Albert 😊 jeg er så utrolig fornøyd med navnet og oldefar ble utrolig rørt og glad over oppkalling 😊 sett dere ned å se på slektstrærne deres om dere finner noen skatter der 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Albert, Kasper, Dennis, Mathias

Anonymkode: 3ef01...f40

Skrevet

Sverre, Iver, Sivert eller Even. 

AnonymBruker
Skrevet

Stian

Jostein

Anonymkode: 92ee4...44c

AnonymBruker
Skrevet

Kristoffer, Paul, Håvard, Finn, Konrad...

Anonymkode: d5b25...00d

AnonymBruker
Skrevet

Sverre! 

Anonymkode: 60850...11f

AnonymBruker
Skrevet

Arne

Anonymkode: d5b25...00d

Skrevet

Petter, Bendik, Hartvig, Halvard, Erland. 

AnonymBruker
Skrevet

August

Anonymkode: 12b2e...08a

Skrevet

Tobias 

AnonymBruker
Skrevet

Johannes!

Anonymkode: d2736...b08

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi fikk en liten gutt 24 Februar, han har ennå ikke et navn,da vi rett og slett sliter med og finne et vi liker, hadde mange jentenavn på listen da begge følte det var jente. Guttenavn vi liker godt er allerede brukt av nær familie og venner navn som Alfred, Gustav, Even,Henrik,Magnus, Espen, Simen, Emil, Sander, Eskild , Mikkel, Oliver, Liam, Isaac ,Mathias, Eirik, Abel, Felix, Silas, Michael og Alexander, så de er jo uaktuelle, og derfor sliter vi veldig.

Jeg liker også godt Theodor, Samuel og Thomas ,men det liker ikke faren, Faren liker Daniel, Mats og Fredrik  som ikke jeg vil ha, synes de er så vanlige.

Så hjelp setter vi pris på

Anonymkode: 4fac9...4b1

Oi hehhe visste ikke at dere var her inne på kvinne guiden. 😅. Må være forsiktig med å legge ut navn på slekt her inne ihvertfall siden jeg kjenner igjen dem😅

Anonymkode: a1fa0...dfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

William

Anonymkode: 63209...e73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi hehhe visste ikke at dere var her inne på kvinne guiden. 😅. Må være forsiktig med å legge ut navn på slekt her inne ihvertfall siden jeg kjenner igjen dem😅

Anonymkode: a1fa0...dfa

Samma det vel, spesielt ettersom TS er anonym og du ikke kan koble dette til noen bruker.

Anonymkode: fcefe...c77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Navn på venners barn er da ikke oppbrukt. Ikke familie heller, om det ikke er veldig nær. 

Anonymkode: 66f16...ae0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på med Fredrik.

Anonymkode: 2355d...e2b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...