Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 Populært innlegg #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg og mannen har vært sammen i 15 år nå og vi er godt opp i 30 årene. Vi har to barn sammen, og nå «plutselig» finner han ut av at han liker menn. Altså fint for han, men jeg kjøper ikke et sekund at dette var noe han fant ut av nå. Jeg føler meg brukt som rugemaskin (han har alltid hatt lyst på barn) og nå som han har fått det han vil ha, så har han «plutselig» funnet ut at han er homo🙄 altså, leggning er noe man er født med, han har vokst opp hos liberale hippiforeldre som er superstøttende, jeg fatter ikke at han kunne bruke så jævla lang tid på å finne ut av dette! Jeg føler meg brukt, rundlurt, og at det er 0 rom for meg til å kritisere han. Hvis jeg viser at jeg er sint blir det tolket som homofobisk. Jeg driter i om han er homo, men jeg er sint for at han førte meg bak lyset, og frarøvet meg muligheten til en kjernefamilie. Anonymkode: 73c45...76b 18 46 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Det er godt mulig at han ikke har vært helt sikker på preferansene sine før nå, eller at han ikke har turt å være tro mot følelsene sine før nå. Det er ingen vits i å være sinna, det beste er om dere samarbeider godt om barna. Anonymkode: c93f5...ead 16 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Jeg stoler på at du kjenner han bedre enn hva jeg kan klare å tenke meg til ut fra ett innlegg på kg, så jeg tror på det du sier. Fy faen for en egoistisk drittsekk. Herregud. Har IKKE ord. ❤️ Anonymkode: 9c7bf...70d 16 10
Gjest laPistola Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Jeg skjønner godt at du er frustrert og sint for at han frarøvet deg muligheten til en kjernefamilie. Han kan jo ikke ha brukt deg som rugemaskin i 15 år? Hvordan fant han plutselig ut av dette? Kan han ha levd et dobbeltliv?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er godt mulig at han ikke har vært helt sikker på preferansene sine før nå, eller at han ikke har turt å være tro mot følelsene sine før nå. Det er ingen vits i å være sinna, det beste er om dere samarbeider godt om barna. Anonymkode: c93f5...ead Men da kunne han vært ærlig med det da. Hvis du er det minste usikker, så gifter du deg ikke med noen! ts Anonymkode: 73c45...76b 19 6 3
Gjest Hottentått Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Hva vil han nå da? Skilles og slå seg ned med en mann? Eller er han bifil og vil fortsette ekteskapet deres?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Fy fader, jeg skjønner deg godt! Anonymkode: ddc92...d74 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 laPistola skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner godt at du er frustrert og sint for at han frarøvet deg muligheten til en kjernefamilie. Han kan jo ikke ha brukt deg som rugemaskin i 15 år? Hvordan fant han plutselig ut av dette? Kan han ha levd et dobbeltliv? Han påstår han ikke har gjort det, men jeg er skeptisk. Han bare «ante ikke» at han likte menn før nå🙄 altså det lukter jo bullshit lang vei. Ikke bare lurer han meg i 15 år, men nå tror han at han skal lure meg til å tro at han ikke ante dette før nå. ts Anonymkode: 73c45...76b 15 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 Å vere rasande for dette, er like greit som å vere sint om nokon slår opp fordi dei føler dei har vekse frå den andre, eller har gått tom for kjærleik, kjenner seg fanga i familielivet og ønsker å finne gjen seg sjølv med å reise fire år rundt i Asia eller plutselig endrer atferd - det er heilt naturleg og gjer deg ikkje til homofob. Det kan hende han aldri tenkte å lure deg eller å såre deg - men du vart såra. Og du har lov til å vere sint, og la han få vete kva du tenker, og ikkje berre vere hobbypsykologen hans og vere mild og støttande. Han kan høyre på deg òg. Anonymkode: fcaad...6cb 29 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 Hottentått skrev (2 minutter siden): Hva vil han nå da? Skilles og slå seg ned med en mann? Eller er han bifil og vil fortsette ekteskapet deres? Yep! Og altså Gud velsigne den mannen som får det vraket av en mann, vel bekomme. Ts Anonymkode: 73c45...76b 6 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 Fy faen for en drittsekk!🤷♀️ Håper faen ikke han kommer løpendes tilbake om han plutselig ikke liker kuk likevel Anonymkode: 4a76d...e30 9 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 Jeg tenker jo litt som så at dersom han har elsket deg, hatt sex med deg og tent på deg, så er han vel bifil da? Jeg skjønner godt at du føler deg lurt. Og dersom han var i tvil, så skulle han ikke ha giftet seg med deg. Anonymkode: 9caca...915 9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #13 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å vere rasande for dette, er like greit som å vere sint om nokon slår opp fordi dei føler dei har vekse frå den andre, eller har gått tom for kjærleik, kjenner seg fanga i familielivet og ønsker å finne gjen seg sjølv med å reise fire år rundt i Asia eller plutselig endrer atferd - det er heilt naturleg og gjer deg ikkje til homofob. Det kan hende han aldri tenkte å lure deg eller å såre deg - men du vart såra. Og du har lov til å vere sint, og la han få vete kva du tenker, og ikkje berre vere hobbypsykologen hans og vere mild og støttande. Han kan høyre på deg òg. Anonymkode: fcaad...6cb Nei det er det faktisk ikke! De menneskene har gjerne gått inn i forholdet med intensjonen og troen på at dette kan vare, men så endret det seg. En mann som er utelukkende sexuelt tiltrukket av andre menn er født slik. Det er ikke noe som utvikles over tid. Han har alltid vært homofil, hele livet sitt, men ikke hatt ryggrad nok til å være ærlig med meg. Selv om han ikke var sikker, så kunne og burde han delt usikkerheten sin. Da hadde jeg aldri giftet meg med han, og det vet han. ts Anonymkode: 73c45...76b 22 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #15 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker jo litt som så at dersom han har elsket deg, hatt sex med deg og tent på deg, så er han vel bifil da? Jeg skjønner godt at du føler deg lurt. Og dersom han var i tvil, så skulle han ikke ha giftet seg med deg. Anonymkode: 9caca...915 Nope, han er 100% homofil og har aldri elsket meg eller funnet meg seksuelt attraktiv. Dette er hans ord. ts Anonymkode: 73c45...76b 8 23
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #16 Skrevet 3. april 2022 Har ei venninne som også «plutselig» ble lesbisk etter å ha fått to barn med samboeren sin. Stygt gjort rett og slett. Anonymkode: 6e1b4...bfd 11
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #17 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nope, han er 100% homofil og har aldri elsket meg eller funnet meg seksuelt attraktiv. Dette er hans ord. ts Anonymkode: 73c45...76b Herregud, ts, har han sagt dette til deg? Aldri elsket deg, aldri funnet deg seksuelt attraktiv? Hadde klikket i vinkel. Synes så vanvittig synd på deg og skjønner innmari godt at du føler deg brukt Anonymkode: 83890...202 27 1 1
Sirah Skrevet 3. april 2022 #18 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nope, han er 100% homofil og har aldri elsket meg eller funnet meg seksuelt attraktiv. Dette er hans ord. ts Anonymkode: 73c45...76b Jeg hadde medfølelse med mannen helt frem til dette innlegget! Du har lov til å være rasforbanna TS! 14 4
Rhodiola Skrevet 3. april 2022 #19 Skrevet 3. april 2022 (endret) Tråden er ryddet for krenkende ytringer. I tillegg er den ryddet for kommentarer til moderasjon. Spørsmål, kommentarer eller tilbakemeldinger ifht. moderasjon tas imot på PM til moderator i Ris, ros og spørsmål-rommet eller i private henvendelser. - Rhodiola, mod. Endret 3. april 2022 av Rhodiola
Ulven Skrevet 3. april 2022 #20 Skrevet 3. april 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nope, han er 100% homofil og har aldri elsket meg eller funnet meg seksuelt attraktiv. Dette er hans ord. ts Anonymkode: 73c45...76b Du har all rett til å være sint, og det må han bare tåle å stå i. Han har lurt deg og ført deg bak lyset både seksuelt og emosjonelt i 15 år, og det er ikke noe man bare kan la ligge. Vær så forbannet som du trenger, og blir du møtt med argumenter som at du er homofob, kan du replisere at du er sint fordi du har en mann som er en stor løgner og det må det være lov å være sint for. 11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå