AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Gjør dere det fordi dere er oppriktig interessert og har satt dere godt inn i salgsoppgave/teknisk rapport eller er det mer at dere bare vil se? Anonymkode: eed61...f7d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Oppriktig interessert, og vil ikke ha det «stresset» som ofte kan være på fellesvisninger. Anonymkode: 4b3ff...35c 4
Bålkaffe Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Vi spurte om privatvisning fordi dagene for åpen visning ikke passet for oss. Samtidig, gav det oss en sjanse å få sett på huset uten at noen andre forstyrra oss etc. 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Fordi vi er interessert. Og enten at visningstidspunktet ikke passer eller at vi skal se på noe annet som har budrunde før så da vil vi se den andre tilfelle vi heller vil ha den enn der vi evt skal i budrunde. Anonymkode: de7a6...e70 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Hvorfor skulle man bedt om privatvisning når man ikke er interessert? 🤪 Anonymkode: 56638...85f 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 De gangene vi har bedt om privatvisning har det vært fordi tidspunkt for ordinær visning ikke passet for oss, eller vi hadde en annen aktuell bolig som hadde budrunde tidligere og vi ville se hvilken bolig vi likte best. Hadde aldri giddet å be om privatvisning hvis jeg ikke var ordentlig interessert. Anonymkode: 788e1...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #7 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Oppriktig interessert, og vil ikke ha det «stresset» som ofte kan være på fellesvisninger. Anonymkode: 4b3ff...35c Kjipt at eier må betale for en ekstra visning bare fordi du ikke vil ha »stresset» da. Anonymkode: 8d905...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #8 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjipt at eier må betale for en ekstra visning bare fordi du ikke vil ha »stresset» da. Anonymkode: 8d905...2d5 Når vi solgte betalte vi ingenting for ekstra visning. Anonymkode: 62290...2db 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #9 Skrevet 4. april 2022 Bare dersom det ikke passer, og er da så klart oppriktig interessert. Er man ikke interessert og ber om egen visning er man en dritt. Anonymkode: c3a54...4f0 1
newman01 Skrevet 4. april 2022 #10 Skrevet 4. april 2022 Privatvisning er kjekt da det er stor sannsynlighet for at selger er i nærheten. Ingen er flinkere til å svare på spørsmål om boligen enn de som bor der 1
tussi680 Skrevet 4. april 2022 #11 Skrevet 4. april 2022 Fordi man som før er sagt her, interessert i et mulig kjøp. Er mange som har en jobbsituasjon også som gjør at det må være privat visning for noen.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #12 Skrevet 4. april 2022 Da jeg var på privatvisning, så var det selger selv som sto for den. Hadde vært på flere visninger, men endte med å kjøpe den jeg var på privatvisning på. Var også en helt annen vibbe å få visningen med en som faktisk hadde bodd her. Hadde vært i samme nabolaget på visning flere ganger og fikk veldig generelle svar av megler. Nå fikk jeg en god prat om hvordan oppvekstmiljøet var, skoler, barnehage og miljø i området. Men, ja. De gangene jeg har bedt om privatvisning så har jeg vært oppriktig interessert, så har ikke ordinær visning passet. De gangene jeg bare skulle se, sånn tilfelle, så hadde det aldri falt meg inn å be om privatvisning selv om tidspunktet ikke passet. Anonymkode: 0fe92...427 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #13 Skrevet 4. april 2022 Vi var veldig interesserte, og ønsket å se på huset i litt mer fred og ro enn man får gjort på en fellesvisning. Kunne også gjort det samme hvis det var helt umulig å komme på fellesvisningen. Vi hadde satt oss ganske godt inn i dokumentene og både så på og spurte om ting vi lurte på i den sammenhengen. En annen ting vi hadde gjort på forhånd var å gå en tur i gatene i området for å få et inntrykk av bomiljøet. Vi endte med å gå på fellesvisningen også, for å sjekke konkurransen. Da vi kjøpte var det selger selv som viste oss rundt på privatvisningen, så da ble det i alle fall ingen ekstra kostnad. Ville ikke bedt om privatvisning hvis jeg bare var sånn passelig interessert. Anonymkode: 9981c...8ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #14 Skrevet 4. april 2022 Har ikke bedt om privatvisning som kjøper, men jeg har holdt privatvisninger som selger og opplevde da at fåtallet var oppriktig kjempeinteresserte og hadde satt seg godt inn i salgsoppgaven. Sist hadde jeg flere innom som ikke hadde undersøkt noe mer enn Finn-annonsen. Som selger oppleves det som bortkasta tid. Man kaster seg rundt på kort varsel, avlyser planer og skrubber ned hele huset for en gjeng som ikke engang vet hva slags bolig de har kommet for å se på. Anonymkode: 3552a...69f 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #15 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor skulle man bedt om privatvisning når man ikke er interessert? 🤪 Anonymkode: 56638...85f Nei, det kan du si. Har hatt fem privatvisninger her før ordinær visning. Fire av fem sa etterpå de ikke ønsker å kjøpe noe som må pusses opp, noe som klart fremgår av salgsoppgaven. Kastet bort mange timer for min del fordi de ville komme å kikke og «orientere» seg. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har ikke bedt om privatvisning som kjøper, men jeg har holdt privatvisninger som selger og opplevde da at fåtallet var oppriktig kjempeinteresserte og hadde satt seg godt inn i salgsoppgaven. Sist hadde jeg flere innom som ikke hadde undersøkt noe mer enn Finn-annonsen. Som selger oppleves det som bortkasta tid. Man kaster seg rundt på kort varsel, avlyser planer og skrubber ned hele huset for en gjeng som ikke engang vet hva slags bolig de har kommet for å se på. Anonymkode: 3552a...69f Så utrolig irriterende! Spesielt med de som insisterer på ett spesielt tidpunkt da det er det eneste som passer. I etterkant viser det seg at de ikke er ute etter det jeg selger, noe de ikke trengte å komme å se for å finne ut av. Jeg er så irritert da de fleste som ba om privatvisning ikke var seriøst interesserte og jeg måtte avlyse en viktig sammenkomst jeg skulle på og i tillegg «kaste» bort barnevakt på tull. Nå er det enda to stk som vil komme på privatvisning og jeg har så lyst til å si nei og at de får komme på fellesvisningen. Hadde aldri i livet falt meg inn å be om privatvisning uten at jeg var så seriøst at jeg vurderte å kuppe før visning. Om fellesvisningen «ikke passer», så er man ikke interessert nok. Anonymkode: eed61...f7d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #16 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om fellesvisningen «ikke passer», så er man ikke interessert nok. Kan være mange grunner til at det ikke passer. Jeg var på privatvisning og endre med å kjøpe boligen, så jeg var åpenbart interessert nok. Anonymkode: 86ea4...dbc
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #17 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan være mange grunner til at det ikke passer. Jeg var på privatvisning og endre med å kjøpe boligen, så jeg var åpenbart interessert nok. Anonymkode: 86ea4...dbc *endte med Anonymkode: 86ea4...dbc
Bålkaffe Skrevet 4. april 2022 #18 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Om fellesvisningen «ikke passer», så er man ikke interessert nok. Anonymkode: eed61...f7d Vi endte opp med å legge inn bud og få kjøpt huset vi ba om privatvisning på, så.....?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #19 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når vi solgte betalte vi ingenting for ekstra visning. Anonymkode: 62290...2db Oftest er prisen inkludert en til to fellesvisninger, og så kommer ekstravisninger på toppen. Anonymkode: 8d905...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #20 Skrevet 4. april 2022 newman01 skrev (1 time siden): Privatvisning er kjekt da det er stor sannsynlighet for at selger er i nærheten. Ingen er flinkere til å svare på spørsmål om boligen enn de som bor der Er man en god megler sørger man for at selger holder seg langt unna, så han hun ikke begynner å plapre om ting hen ikke burde, som hvor lytt det er, og hvor mye naboens hund bjeffer🤣 Anonymkode: 8d905...2d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå