Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som fører til at alt av handel, tjenesteyting, kulturtilud etc. som ikke er nødvendig kun kan ha åpent innenfor kl. 0700 til 1600 mandag til fredag. Den som ikke klarer å handle, dra på kafe, kino, konsert etc innenfor disse tidene får lære seg det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det?

Skrevet
Anonym Bruker0 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?

Fordi det er mulig.

Skrevet
PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Fordi det er mulig.

Kjempebra argument :ironi:

Skrevet

Yess, og alle som benytter seg av disse tjenestene kan også bare bli uføre og arbeidsledige i samme slengen, ikke sant?  Kverulering og ønske om å egle opp andre er sikkert fint tidsfordriv på en søndags kveld. For de av oss som faktisk har en krevende jobb er dette innlegget bare tullete. Til info har jeg bodd et sted hvor butikken bare var oppe fra 10-16 og det fungerte ikke spesielt bra.

Skrevet
Sunshade83 skrev (14 minutter siden):

Yess, og alle som benytter seg av disse tjenestene kan også bare bli uføre og arbeidsledige i samme slengen, ikke sant?  Kverulering og ønske om å egle opp andre er sikkert fint tidsfordriv på en søndags kveld. For de av oss som faktisk har en krevende jobb er dette innlegget bare tullete. Til info har jeg bodd et sted hvor butikken bare var oppe fra 10-16 og det fungerte ikke spesielt bra.

10-16 må da holde i massevis. De ansatte har tross alt barn, alle som en.

Skrevet
PetterKanin skrev (2 minutter siden):

10-16 må da holde i massevis. De ansatte har tross alt barn, alle som en.

Hvordan vet du at de ansatte har barn, alle som en?

Skrevet
PetterKanin skrev (33 minutter siden):

Som fører til at alt av handel, tjenesteyting, kulturtilud etc. som ikke er nødvendig kun kan ha åpent innenfor kl. 0700 til 1600 mandag til fredag. Den som ikke klarer å handle, dra på kafe, kino, konsert etc innenfor disse tidene får lære seg det.

Så når man jobber til 16..da skal man ikke ha noe liv etter det? Eller skal vi kanskje skulke mer barna for å rekke kino? 

Når skal vi handle mat da ..

Du vet at det er noe som heter turnus og vakter? Og at med dette kan single, med og uten barn jobbe og ha er liv ..

Regner med at du går hjemme hele dagen siden du vil ha denne nye loven?

Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Så når man jobber til 16..da skal man ikke ha noe liv etter det? Eller skal vi kanskje skulke mer barna for å rekke kino? 

Når skal vi handle mat da ..

Du vet at det er noe som heter turnus og vakter? Og at med dette kan single, med og uten barn jobbe og ha er liv ..

Regner med at du går hjemme hele dagen siden du vil ha denne nye loven?

Det får man gjøre i pausen. Har man ikke pause får man ordne seg på annet vis.

Skrevet
PetterKanin skrev (1 minutt siden):

Det får man gjøre i pausen. Har man ikke pause får man ordne seg på annet vis.

He he morsom du...dagen vits...men du går hjemme ikke sant?

Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

He he morsom du...dagen vits...men du går hjemme ikke sant?

Lørdag og søndag går jeg hjemme. Resten av ukedagene er jeg på jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Serviceyrker er til for å være til service for befolkningen. Ønsker du å jobbe 8-16, ta det utdanning innenfor noe som tillater dette. Ønsker du ikke å ta utdanning, jobber du når det passer best for andre. 

Anonymkode: 7b83a...947

Skrevet
PetterKanin skrev (1 minutt siden):

Lørdag og søndag går jeg hjemme. Resten av ukedagene er jeg på jobb.og 

Og du jobber da 07-16??  Fint for deg da. Men dessverre er ikke verden slik at alle kan jobbe slik. Heldigvis. 

Du får kose deg i helgen, her koser vi oss hverdag, med 2 barn og 2 jobber

Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Og du jobber da 07-16??  Fint for deg da. Men dessverre er ikke verden slik at alle kan jobbe slik. Heldigvis. 

Du får kose deg i helgen, her koser vi oss hverdag, med 2 barn og 2 jobber

Sånn omtrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...