Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte barnebidrag i fjor, men reagerte etter en god stund på hvorfor jeg ikke fikk noen "kvittering" som jeg gjorde etter søknaden om utvidet barnetrygd. Tiden gikk, og jeg tenkte fremdeles at somlingen var pga corona-situasjonen og dagpenger. Jeg reagerte dog på at jeg kun fant igjen den sendte søknaden på en link nederst på en annen side enn den vanlige "innboks/mine saker". Når jeg går på den siden nå, så står det at bidragssaker er imidlertidig utilgjengelig.

Så jeg sender melding på nav, og etter 7 dager får jeg svar om at de aldri har mottatt noen søknad fra meg. Og ikke finner de noe i systemet sitt heller. Jeg blir fortvilet, da jeg VET at søknaden er sendt, og at den lå inne på den rare siden/linken helt til juletider. Med vedlegg og alt, som jeg da også kunne åpne og se på før jul.

Det må ha skjedd en svikt i systemet deres, slettet søknaden eller noe, siden de driver og oppgrader sidene sine. Som de nå legger på meg, og påstår jeg ikke har søkt. Og jeg går glipp av mange måneder med bidrag på grunn av denne svikten, da de ikke beregner bidrag fra før den datoen de har mottatt søknaden. 

What to do? Skal ringe de imorgen og nøste opp i litt.

Anonymkode: 2c619...cf2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har startet på en søknad, og så har den ligget som utkast uten at du har sendt den inn... 

Anonymkode: d301b...a90

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...