AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg skal flytte til Høybråten snart og har allerede fått plass for sønnen min i Høybråten skole. Jeg lurte på hvordan det er, hva jeg mener er er det masse kriminalitet eller ungdommer som henger på sentret? Anonymkode: 35b32...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Hvilket senter? Høybråten er ganske greit, litt stuffy foreldre på skolen der og litt merkepress og sånt, men ellers ganske vanlig boligstrøk. Anonymkode: 98488...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 Det er veldig greit miljø på Høybråten, og skolen er bra. Ikke mye ungdommer som "henger" og sånt, og ikke noe senter her. Hold deg unna områdene nærmest motoveien om du ikke liker støy. Anonymkode: 56005...5d3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Det er ikke noe senter på Høybråten. Ellers er det billig til Oslo å være, og dyrt til bydel Stovner å være. Helt vanlige arbeiderklasse/nedre middelklasse miljø. Anonymkode: 25380...c60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå