AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Del Skrevet 3. april 2022 Funker det? Har et område hvor fettet ikke forsvinner uansett hvor slank jeg er. Men vet ikke om en slik behandling bare er lureri? Anonymkode: 199b5...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Del Skrevet 3. april 2022 Det er lureri og svindel. Om noe, så blir fett bare hardere av kulde, og forsvinner i hvert fall ikke! Husker jeg så på "Svenske Hollywoodfruer" en gang, og hun ene tok denne svindyre behandlingen. Det hadde ingen som helst effekt. Hun holdt bare på å få frostskader og frøs som pokker der inne. Anonymkode: 7b81e...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Del Skrevet 3. april 2022 Vurderte å ta det men leste massssse om det og så leger snakke om det på youtube og fant ut at jeg ikke ville ta det! Det er mange som bare får minimal forskjell selv med 2-3 ganger og det kan ikke erstatte slanking ved kosthold. Mange får nerveskader i ettertid og en del får en klump av fett som buler ut akuratt der maskinen var og må fjerne denne med kirurgisk fettsuging... Hvis du skal ta det så ta det hos klinikk med lege og ikke på vanlig skjønnhetsklinikk via f eks LetsDeal. Jeg fant ut at det er bedre å spare til Fettsuging siden det ikke blir mer enn noen tusen dyrere når man uansett må ha flere behandlinger coolsculpting, men har nå slått meg helt til ro med å godta meg selv som jeg er og ikke kaste bort penger på kroppspress Anonymkode: 2affd...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Del Skrevet 3. april 2022 Google Linda Evangelista, ts, så slår du fra deg de tankene ... Anonymkode: 87fad...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå