AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 I morgen er siste dag på skolen før en veldig viktig prøve vi skal ha på onsdag, den gjelder for standpunktkarakteren i matematikk. Vurderer å ikke møte opp i morgen da jeg ikke klarer å konsentrere meg med masse folk og støy i klasserommet(har add) og føler jeg jobber bedre alene og på egenhånd, uten å bli avbrutt av andre rundt meg. De gangene vi har hatt undervisning i klasserommet har det alltid vært noen som skal snakke og jeg kjenner bare jeg blir irritert av det og det ødelegger for hele konsentrasjonen min. De siste månedene har vi hatt teams pga korona, men i morgen har læreren besluttet å ha oppmøte i klasserommet så det blir ikke undervisning over teams.. For meg var det myye bedre å ha undervisning over teams da jeg følte jeg lærte bedre for da var det fred rundt meg. Det er ikke obligatorisk oppmøte i morgen så jeg vurderer sterkt å sitte hjemme å pugge alene istedenfor. I tillegg så har jeg lært mer av å gå på youtube enn å sitte i klasserommet og høre på læreren. Noen andre som har det helt likt? Hva tenker dere, er det viktig å møte opp i morgen siden det er siste undervisning eller burde jeg bare sitte hjemme å øve alene? Anonymkode: b5331...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå