AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg elsker se damer som plager og gjerne torturerer andre damer. (Hater når menn gjør det) Er det andre her både kvinner og menn som liker dette? Anonymkode: 7b344...5b5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Nei, og det synes jeg høres sykt ut siden jeg har opplevd overgrep av to mannfolk og et kvinnfolk. Jeg hater det faktum at menneskeheten synes det er kult at kvinner settes opp mot hverandre. Anonymkode: da8c7...9d4 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Jeg liker mer å se på at kvinner gir hverandre orgasmer fordi de er ofte flinkere til det, og de slår seg ofte mer løs med en annen kvinne! Anonymkode: 2b449...d44
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker se damer som plager og gjerne torturerer andre damer. (Hater når menn gjør det) Er det andre her både kvinner og menn som liker dette? Anonymkode: 7b344...5b5 Nei. La meg tippe; Du er mann, og liker å tenke på at damer blir plaget, men er ikke helt komfortabel med at det er ditt eget kjønn som står for ugjerningen? Anonymkode: 476b3...3e2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg liker mer å se på at kvinner gir hverandre orgasmer fordi de er ofte flinkere til det, og de slår seg ofte mer løs med en annen kvinne! Anonymkode: 2b449...d44 Det stemmer at vi er, men det skjer jo helst bak lukkede dører. Anonymkode: 476b3...3e2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, og det synes jeg høres sykt ut siden jeg har opplevd overgrep av to mannfolk og et kvinnfolk. Jeg hater det faktum at menneskeheten synes det er kult at kvinner settes opp mot hverandre. Anonymkode: da8c7...9d4 Jeg er forresten skeiv selv, men når du skriver at du liker å se på at kvinner torturerer og gjør en annen kvinne vondt så tenker jeg at det er noe feil med deg. For kvinner kan på samme måte som menn være i stand til å påføre andre smerte og traumer. Anonymkode: da8c7...9d4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Hva er galt med verden??? Sykt sykt sykt. Vil du lære barna dine opp til at dette er normalt? Jeg bare spør. Skal sex være smerter, tortur og vold? Vet du hva det gjør med et annet menneske? Det ødelegger og traumatiserte det! Og mange gjør slikt mot barn også. Nei det er ikke normat!!! Det er SYKT! Anonymkode: c2840...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå