Gå til innhold

Er det vanlig å ha fortsatt forelskelse i fiktive karakterer sel når man er voksen nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i mange helt siden jeg var liten og er nå 26 år gammel nå, jeg er spesielt fordi jeg ikke engang er interessert i min egen art og mine fleste fiktive forelskelse er ikke mennesker som er en unnskyldning for fiktic forelskelse. Det som er ille med fiktiv forelskelse for meg er at ikke både ekte personer eldes og fiktive karakter ikke eldes og jeg er fortsatt forelsket i mine best fiktive karakterer jeg allerede er eldre enn som spesielt får meg til tenke på alder.

Anonymkode: 8e504...95d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ganske vanlig.

Anonymkode: 8f52a...63b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle har det da slik...

Anonymkode: ba7f9...58b

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Alle har det da slik...

Hvordan sletter man sine egne spørsmål, tråer og svar, jeg klarer ikke å forandre noe feil skriving på min trå her?

Endret av FurryKvinne
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er nok ganske vanlig.

Anonymkode: 8f52a...63b

Hvordan sletter man sine egne spørsmål, tråer og svar, jeg klarer ikke å forandre noe feil skriving på min trå her?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Alle har det da slik...

Jeg har aldri hørt om noen som har vært oppriktig forelska i en fiktiv figur som voksen.

FurryKvinne skrev (1 minutt siden):

Du kan ikke endre på innlegg skrevet med anonymfunksjonen.

Anonymkode: c6ac7...396

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig de fleste langt på vei er forelsket i fiktive karakterer, når man faller for en person tillegger man den personen visse positive egenskaper. Så når forelskelsen går over ser man personen i et mer realistisk lys.

Anonymkode: d1644...3de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en fiktiv figur? Ole brum? En filmstjerne? 

Anonymkode: 8a8fc...805

Skrevet

Rimelig vanlig tror jeg. Var det ikke en haug av godt voksne kvinner som siklet over twilight-vampyren i sin tid? Han skulle fremstille en 17-åring.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er en fiktiv figur? Ole brum? En filmstjerne? 

Anonymkode: 8a8fc...805

En filmstjerne er en film skuespiller.

Skrevet

Tror aldri jeg har hørt om voksne personer som er forelsket i fiktive personer/karakterer.

Unntakene er noen voksne med psykisk utviklingshemming.

• Liker 1
Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Tror aldri jeg har hørt om voksne personer som er forelsket i fiktive personer/karakterer.

Unntakene er noen voksne med psykisk utviklingshemming.

Jeg har asperger syndrom.

Skrevet
FurryKvinne skrev (2 minutter siden):

Jeg har asperger syndrom.

Ok. Jeg kjenner ganske mange med Asperger syndrom/autismespekter diagnose. Et par av de forelsker seg i karakterer fra film og tv. En forelsket seg i en anime karakter. 
Det gjør jeg ingen ting 😊. Man kan forelske seg i akkurat hvem man vil.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig forelsket i en Greys Anatomy karakter fra 10 klasse til 2 klasse på vgs. Faktisk så intenst at jeg ikke hadde noen interesse av å møte jevnaldrende gutter. Dagdrømte om denne personen og hadde bilder av vedkommende i sengen. Det gikk over til slutt da og i dag er jeg ganske så normal. Ingen diagnoser eller spesielle vansker. Har egen familie og jobb.

Anonymkode: 6fee1...229

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg var veldig forelsket i en Greys Anatomy karakter fra 10 klasse til 2 klasse på vgs. Faktisk så intenst at jeg ikke hadde noen interesse av å møte jevnaldrende gutter. Dagdrømte om denne personen og hadde bilder av vedkommende i sengen. Det gikk over til slutt da og i dag er jeg ganske så normal. Ingen diagnoser eller spesielle vansker. Har egen familie og jobb.

Anonymkode: 6fee1...229

Men de er menneskelige karakterer som oss selv, mennesker i hvert fall eksisterer og du kunne ha funnet noen i virkelighet som minner om noen menneskelige karakterer du var forelsket i.

Endret av FurryKvinne
AnonymBruker
Skrevet

Forelsket med ordentlige følelser, eller å crushe litt på noen i en film? Det siste er vel ganske vanlig, vil jeg tro. Det første er for 14-åringer. 

Jeg har en crush på Kakashi. 🤣

Anonymkode: a98b0...521

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 19.41):

Jeg tror egentlig de fleste langt på vei er forelsket i fiktive karakterer, når man faller for en person tillegger man den personen visse positive egenskaper. Så når forelskelsen går over ser man personen i et mer realistisk lys.

Anonymkode: d1644...3de

Jeg liker ikke og er redd for at forelskelse vill ende, prøver å få forelskelse til å vare minst så lenge jeg vill, til slutt prøver å elske og jeg er forelsket i mer en av mine beste fiktive forelskelser samtidig, men hvordan er det å se personen i mer realistisk lys?

Endret av FurryKvinne
AnonymBruker
Skrevet

Menn som er skrevet for å være bra menn er som regel bedre enn menn i det virkelige liv. Så jeg ser at folk blir forelsket. Vanlige menn kan som regel ikke måle seg. Pluss de er spilt av de peneste menn man kan finne.

Anonymkode: c6338...111

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke seriøst forelsket? 
Jeg har et crush på Captain America😂 Men det går jo ikke så dypt, akkurat. Hilsen godt gift tobarnsmor

Anonymkode: ee5f4...805

• Liker 2
Skrevet

Er vel mer slik at man synes de er tiltrekkende, er litt rart om man som voksen blir dypt forelsket i en fiktiv karakter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...